حجت الاسلام رمضانی پور

متأسفانه توهین به پیامبر از سوی جوامع مدعی تمدن مطرح شده است

  • شناسه خبر: 55756
متأسفانه توهین به پیامبر از سوی جوامع مدعی تمدن مطرح شده است

حجت الاسلام رمضانی پور با ابراز تأسف در خصوص جسارت ها و اهانت های مکرر و متعدد به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) گفت: این توهین ها از سوی جوامعی مشاهده می شود که خود را مهد تمدن می دانند.

خانه » آخرین اخبار » متأسفانه توهین به پیامبر از سوی جوامع مدعی تمدن مطرح شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در نخستین همایش نگاهی نو به ادبیات عامه در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، برگزاری چنین همایشی را در ایجاد راهبرد ادبیات مؤثر خواند و افزود: ادبیات لازمه جامعه امروزی ماست و باید گفتمان ادبیات خوب و ارزشمند را داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان این همایش را برای همه طالبین به علم و رشته علوم انسانی ضرورت دانست و گفت: دانشگاه ولی عصر (عج) الحمدالله با توان علمی و زحمات فراوان در طول این بیست و چند سالی که به نام حضرت ولی عصر (عج) مزین گردیده و دانشکده ادبیات و علوم انسانی را پرورش داده است، نیازمند تجارب ارزشمند اساتید گرانقدر می باشد.

وی در ادامه با ابراز تأسف در خصوص جسارت ها و اهانت های مکرر و متعدد به ساحت مقدس پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) که وجودش مایه افتخار و پیدایش زمین و آسمان بود و اگر وجود مقدس پیغمبر (ص) نبود، افلاک به وجود نمی آمد، گفت: این توهین ها از سوی جوامعی مشاهده می شود که ادعای تمدن می کنند و خود را مهد تمدن می دانند.

همایش ادبیات عامیانه دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان(خانه خشتی)۴امام جمعه شهرستان رفسنجان در ادامه با تأکید بر اینکه چنین جوامعی هیچ ادبیاتی را یاد نگرفته اند، گفت: حیوانات نیز اینگونه رفتار نمی کنند چه برسد به کسانی که ادعای تمدن دارند و قریب به دو میلیارد مسلمان دارای ارزش و قداست و دارای انسانیت و گفتمان را مورد حمله قرار می دهند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور به هوشمندی و ذکاوت مسلمانان و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیام رهبر حکیم فرزانه انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی اشاره نمود و افزود: الحمدالله عناوینی از این پیام در سطح گسترده در رسانه های مطرح دنیا منتشر شد.

وی با بیان اینکه این پیام واقعه سال پنجم و ششم هجرت پیامبر (ص) و نامه ایشان به سایر امپراطوری ها را در ذهن ها تداعی می کند، اظهار داشت: این اقدام جانانه پیامبر در آن زمان نشانه قوت و قدرت اسلام بود و نشان می دهد اسلام به جایی رسیده است که رهبری الهی و آسمانی به خود اجازه می دهد با جوانانی که آینده ملت ها و کشورها در اختیار آن هاست، به گفتمان بنشیند و آن ها را به حقیقت جویی و حقیقت خواهی دعوت کند تا حقایق را روشن نماید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی همایش نگاهی نو به ادبیات عامه در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان