با حضور الله دادی ها؛

گرامیداشت سربازان سردار سلیمانی در رفسنجان برگزار شد + عکس

  • شناسه خبر: 55698
گرامیداشت سربازان سردار سلیمانی در رفسنجان برگزار شد + عکس

گرامیداشت سردار شهید حاج محمد علی الله دادی و شهید جهاد مغنیه با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سابق و پسران شهید در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » گرامیداشت سربازان سردار سلیمانی در رفسنجان برگزار شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مراسم گرامیداشت سردار شهید الله دادی و شهید جهاد مغنیه در مسجد امام علی (ع)رفسنجان برگزار شد.

سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ، ضمن اعتراض به هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) در نشریه فرانسوی خاطر نشان کرد: کسی نمی تواند مسلمان باشد و شاهد باشد که سردمداران غرب و اروپا جمع شوند و همه از یک حرکت ضد ساحت نورانی پیامبر(ص) حمایت کنند و به آن افتخار داشته باشند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد:اینها نشان دهنده ی تحولاتی فراروی ما هستند، علیرغم فشارها بر جمهوری اسلامی به اذعان خود سردمداران غرب یکی پس از دیگری پایتخت های کشورهای عربی تحت نفوذ معنوی ایران قرار گیرد.

حسینی با نگاهی به سیره ی شهید الله دادی تصریح کرد: شهادت این شهید گرانقدر نمونه ای از باز بودن درب شهادت است، وی در مسئولیت های خطیری در داخل انجام وظیفه کردند ، کسی که یک عمر جهاد کرده زیبنده نیست در بستر بمیرد.

وی شهادت شهدایی همچون جهاد مغنیه ، سردار شهید الله دادی و سایر شهدای حزب اللله را آغازی بر ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی دانست و گفت: به مخیله ی صهیونیست ها هم خطور نمی کرد که فرماندهان سپاه اسلام در خط مقدم حضور پیدا کنند، ااز طرفی ذعان آنها به این صحبت نشانه ترس آنان از سپاه اسلام است.

IMG_9875 IMG_9894 IMG_9901 IMG_9887

برچسب ها:
اخبار رفسنجان الله دادی حسینی وزیر ارشاد سابق خانه خشتی ژنرال سلیمانی سردار سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناصر

    برگزاری مراسم برای شهید از وظایف اساسی است اما استفاده جناحی پسندیده نیست . امید است با خون شهیدان به اهداف سیاسی نیندیشیم !!!.

    حسین

    چرا عکس های مراسم رو نمیگذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان