حجت الاسلام رمضانی پور:

سفر وزیر امور خارجه به فرانسه باید لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد

  • شناسه خبر: 55651
سفر وزیر امور خارجه به فرانسه باید لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: در زمانی که جهان کفر صفی در برابر جهان اسلام قرار داده و دشمنی خود را در چند میلیون تیراژ منتشر نموده، باید سفر ایشان به فرانسه لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد.

خانه » آخرین اخبار » سفر وزیر امور خارجه به فرانسه باید لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد

به گزارش “خانه خشتی”،حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز در جمع نمازگزاران با تأکید بر انجام واجبات و پرهیز از معاصی و گناهان به اهمیت تربیت فرزند توسط خانواده ها پرداخت و گفت: مراحل تربیت توسط والدین یکی پس از دیگری طی شده و به نتیجه می رسد و والدین باید از بُعد ایمان و مذهب فرزندانشان را پرورش دهند.

امام جمعه  شهرستان رفسنجان به پا داشتن نماز، امر به معروف و نهی از منکر و استقامت در برابر مشکلات و شکیبایی را از عواملی بیان کرد که باید به فرزندان آموزش داده شود که سرمایه دنیایی همان زندگی راحت همراه با تقوا و آسایش و رضایت خداوند است.

وی با دعوت نمازگزاران به برقراری نظم، حقوق و اصلاح ذات البین، انجام امر به معروف و نهی از منکر را در رفع بسیاری از گرفتاری ها ضروری دانست و در ادامه با اشاره به آیات و روایات، عاقل ترین مردم را کسانی دانست که واجبات را به جا آورده و آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور سخت کوش ترین مردم را کسانی دانست که گناه را رها می کنند و افزود: پارساترین شما کسانی هستند که هنگام شبهه در مال یا غذایی، آن را متوقف نموده و از موارد شبهه ناک بپرهیزند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان یادآوری تاریخ به جوانان و فرزندان را ضروری بیان کرد و با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در سال ۶۰، خلق حماسه آنان در برابر منافقین را پیروزی مردم بر توطئه اشغالگران عنوان نمود.

وی در ادامه اهانت و جسارت به پیامبر عظیم رحمت را توطئه از از ناحیه دشمنان دانست و گفت: صهیونیسم با نقشه شوم خود می کوشد جنگ های مذهبی میان مسلمانان راه بیندازد، در حالی که مسلمانان با هوشیاری و فهم خود اجازه چنین اقدامی را نمی دهند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان به پیام حضرت ایت الله العظما امام خامنه ای که در فضای مجازی و خطاب به جوانان اروپا و آمریکا منتشر شد اشاره نمود و افزود: این پیام در بسیاری از رسانه ها و نشریات به عنوان تیتر اول در گستره وسیع انتشار یافت و در آن رهبری جوانان را هدف قرار داد تا دین اسلام را مطالعه نموده و با آگاهی به آن بپیوندند.

حجت الاسلام رمضانی پور هم چنین نزدیکی به ایام بهمن و برگزاری باشکوه این ایام را ضروری بیان کرد و کار مهم جوانان را دفاع از ارزش های انقلاب دانست و انقلاب را یک معروف بزرگ در برابر منکری به نام سلطه ستم شاهی عنوان کرد.

وی با ابراز امیدواری از ایجاد گفتمان انقلاب برای جوانان، خطاب به وزرا، معاونین و معاونین رییس جمهور خواستار مراقبت آنان در حرف ها و اعمالشان شد و ضمن تشکر از تلاش های وزیر امور خارجه، از سفر او به فرانسه انتقاد کرد و ادامه داد: در زمانی که جهان کفر صفی در برابر جهان اسلام قرار داده و دشمنی خود را در چند میلیون تیراژ منتشر نموده، باید سفر ایشان به فرانسه لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه با اشاره به حضور اتباع بیگانه به خصوص افاغنه در رفسنجان گفت: در میان این افاغنه بزهکارانی نیز حضور دارند که در اکثریت موارد ناامنی و سرقت ها نقش دارند و مردم را به افاغنه بدبین کرده اند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان آبادی کشور افغانستان را به واسطه حضور مردم بیان کرد و افزود: سرزمین افغانستان دارای معادن و ذخایر غنی بوده و اگر این افاغنه به کشورشان بازگردند و از ایران خداحافظی کنند، حتماً کشور ما به آن ها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه محصولات گوشتی و لبنی که توسط افاغنه تولید می شود، غیر بهداشتی بیان کرد و از پزشکی قانونی و دست اندرکاران آن ها خواست به این مسئله دقت نظر داشته باشند؛ چرا که خطراتی را برای افاغنه ایجاد می کند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در ادامه اظهار داشت: بسیاری ازفرصت های شغلی شهر نیز در اختیار افاغنه قرار گرفته است که باید در این خصوص پیگیری شود.

برچسب ها:
سفر وزیر امور خارجه به فرانسه باید لغو و مذاکرات به تأخیر می افتاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کشاورز

    در ضما من هم عاشق محمد(ص)هستم

    داورانی

    ما هم عاشق حضرت محمد(ص) هستیم ....اما امان از بعضی روزنامه ها مثل مردم امروز و شرق...

    داورانی

    ما هم عاشق حضرت محمد(ص) هستیم ....امام امان از بعضی روزنامه ها مثل مردم امروز و شرق...

    کشاورز

    سلام اقای رمضانی.از همچی گفتی به غیر از یک چیز ۸سال از یک دولت حمایت کردی وبه ما میگفتی این دولت پاک ترین دولت ایرانه.ولی حالا که مشخص شده معاون اول دولتی که شما۸سال از ان حمایت میکردی مفسد اقتصادی بوده .و۸سال بیت المال را از تامین اجتمایی که حق کارگران زحمت کش بوده به غارت برده سکوت میکنید.اقای رمضانی اگه این کار را معاون اول ایت الله هاشمی یا خاتمی برده بود شما چکار میکردید.اقای رمضانی با تمام احترامی که به شما دارم به من حق بدید به ان صحبت شما که گفتی من در رفسنجان متعلق به هیچ حذبی نیستم شک کنم.

    داورانی

    این دقیقاعیب شما عاشقان هاشمی و خاتمی است در حالیکه ایشان تا زمانی از احمدی نژاد حمایت کرد که رحیمی و مشایی و... اطرافش نبودند وگرنه بارها در نماز جمعه به دولت قبل تذکر دادند که مردم به خاطر نظام و رهبری سکوت کرده اند و الا... ولی شما هنوز حاضر نیستید فساد فرزندان واطرافیان بعضیها را قبول کنید وهمچنان دل به آنها بسته اید...یاعلی

    سی

    سی سال این دست و اون دست کردید دیگه کوتاه بیایین بخدا بیچاره شدیم فکر آینده جوون ها باشین بقران داریم با سیلی صورتمان را سرخ نگه می داریم به حضرت عباس داریم با گرونی ها می سازیم و هیچی نمی گیم به حضرت فاطمه قسم به فکر مردم باشین امام حسن هم کوتاه اومد

    داورانی

    الان دو سال است که داریم عقب نشینی می کنیم وهیچ مشکلی حل نشده.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان