در روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه؛

نخستین همایش ملی نگاهی نو به ادبیات عامه در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 55315
نخستین همایش ملی نگاهی نو به ادبیات عامه در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار می شود

نخستین همایش ملّی نگاهی نو به ادبیات عامّه به همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ولی عصر(عج) و با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی و انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » نخستین همایش ملی نگاهی نو به ادبیات عامه در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار می شود

باقری دبیر علمی نخستین همایش ملّی نگاهی نو به ادبیات عامّه در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری دو روزه همایش در روزهای چهارم تا ششم بهمن ماه در رفسنجان خبر داد و گفت: این همایش به همت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ولی عصر(عج) و با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی و انجمن ترویج زبان و ادب فارسی برگزار می شود.

نرگس باقری با بیان اینکه بیش از یکصد و ۶۰ مقاله در این همایش ارسال شده است، اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۷۰ مقاله در قالب سخنرانی به دبیرخانه همایش راه یافته است.

وی ادامه داد: افتتاحیه همایش صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه در دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار می شود و در ادامه اجرای آقای سعیدی پدر نقالی ایران و نشست هایی با موضوعات ادبیات عامه خواهیم داشت.

باقری به برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه صنایع دستی و اجرای گروه های موسیقی هرمزگان، منوجان و سیرجان اشاره کرد و افزود: در ایام برگزاری همایش، یادبودهای احمد محجوب، صبحی مهتدی، انجوی شیرازی و حسین کوهی کرمانی برگزار می شود.

دبیر علمی نخستین همایش ملّی نگاهی نو به ادبیات عامّه افزود: بازدید از باغ شاهزاده کرمان، شاه نعمت‌الله ولی و مجموعه گنجعلی خان و بازار قدیم کرمان از دیگر برنامه‌های همایش خواهد بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ادبیات خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان نخستین همایش ملی نگاهی نو به ادبیات عامه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمید

    باعرض خداقوت به اعضاء دبیرخانه همایش البته از تلاش شبانه روزی کلیه دانشجویانی که به هر نحوی در برگزاری این همایش دخیل هستند هم نمی توان گذشت. دانشجویان قدیمی دانشگاه که کارهای شخصی خود را کنار گذاشته و به عشق حضرت ولی عصر در دانشگاهی که تمام داشته های خود را مدیون آن هستند، به فعالیت می پردازند. به امید برگزاری هرچه بهتر این همایش در خور نام بزرگ این دانشگاه حمید رضایی/کانون خبر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان