سفر ظریف به فرانسه به منظور ادامه مذاکرات هسته ای بوده است

  • شناسه خبر: 55311
سفر ظریف به فرانسه به منظور ادامه مذاکرات هسته ای بوده است

امام جمعه شهرستان رفسنجان در خصوص اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» و حضور همزمان وزیر امور خارجه در فرانسه گفت: چون اهانت و جسارت به پیامبر اعظم (ص) در کشور فرانسه انجام شده، نباید از چنین مسائلی هم غفلت کنیم.

خانه » آخرین اخبار » سفر ظریف به فرانسه به منظور ادامه مذاکرات هسته ای بوده است

امام جمعه شهرستان رفسنجان در حاشیه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» و حضور همزمان وزیر امور خارجه در فرانسه گفت: دکتر ظریف به منظور ادامه مذاکرات هسته ای به فرانسه که یکی از کشورهای طرف مذاکره است رفته اند و روال خودش را دارد و در حال انجام است.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه تأکید کرد: چون اهانت و جسارت به پیامبر اعظم (ص) در کشور فرانسه انجام شده، نباید از چنین مسائلی هم غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه به صورت رسمی محکومیت خود را اعلام کرده است، اظهار داشت: سخنگوی وزارت امور خارجه رسماً اهانت به ساحت مقدس پیامبر (صلوات الله علیه) را محکوم کرده است.

برچسب ها:
سفر ظریف به فرانسه به منظور ادامه مذاکرات هسته ای بوده است/ چون اهانت و جسارت به پیامبر اعظم (ص) در کشور فرانسه انجام شده، نباید از چنین مسائلی هم غفلت کنیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان