شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان مجله فرانسوی «شارلی ابدو» را محکوم کرد

  • شناسه خبر: 55227
شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان مجله فرانسوی «شارلی ابدو» را محکوم کرد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان، اقدام توهین آمیز را از سوی صهیونیست ها و دشمنان اسلام دانست و تنفر، انزجار و برائت خود از دشمنان به خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر عزیز اسلام را اعلام کرد.

خانه » آخرین اخبار » شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان مجله فرانسوی «شارلی ابدو» را محکوم کرد

امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن عرض سلام و تحیت بر روان پاک حضرت محمد (ص) و خاندان مطهر ایشان، پیامبر گرامی اسلام را پیامبر رحمت، عطوفت و مهربانی معرفی نمود و گفت: پیامبر اکرم (ص) با عطوفت و مهربانی اسلام را جهانی کرد و هم اکنون به عنوان یک دین آسمانی و الهی در سراسر جهان گسترش یافته و رو به پیشرفت است.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور اهانت به ساحت مقدس پیامبر عزیز رحمت را طرح موضوع اسلام هراسی در جهان از سوی دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: این اهانت در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن می داند رخ داده است؛ در حالی که در عین بی تمدنی اجازه نشر چنین مطالبی را در مجلات و رسانه های دیگر می دهند.

وی با بیان اینکه ما خواستار ترور در دنیا نیستیم، اظهار داشت: الحمدلله کاریکاتوریستی که چنین اقدامی را مرتکب شده بود، توسط عمله های صهیونیست به درک واصل شد و اکنون هدف آن ها این است که این ترور را به گردن مسلمانان بیندازند تا تبلیغات سوء علیه ایران راه بیندازند و برای این امر ساحت مقدس پیغمبر عزیز اسلام را نشانه رفتند.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: مسلمانان هرگز به خودشان اجازه نمی دهند که به ادیان دیگر و پیامبران بزرگ الهی کوچکترین و کمترین اساعه ادب و جسارت را روا بدارند؛ در حالی که سردمدارانی که منافعشان را در خطر می بینند افرادی را اجیر می کنند تا در بین مسلمانان فتنه ایجاد کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان(خانه خشتی).

لزوم اهمیت به وحدت و پرهیز از اختلاف شیعه و سنی

امام جمعه شهرستان رفسنجان هوشیاری مسلمانان و حفظ وحدت گروه ها و مذاهب به خصوص تشیع و تسنن را لازم دانست و گفت: باید بیش از گذشته به وحدت اهمیت دهیم و از تفرقه و اختلاف به شدت بپرهیزیم و هوشمندانه و هوشیارانه در مقابل توطئه هایی که دشمنان علیه اسلام و جهان اسلام انجام می دهند، مقابله کنیم.

وی با اعلام رسمی از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان، این اقدام توهین آمیز را از سوی صهیونیست ها و دشمنان اسلام دانست و تنفر، انزجار و برائت این شورا از دشمنان به خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر عزیز اسلام را محکوم و ابراز امیدواری کرد: در مقابل این اهانت و جسارت ها که تازگی هم ندارد و در گذشته دور و نزدیک هم تکرار شده است، اعلام برائت می کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور با ابراز تعجب از دولت های آمریکا و فرانسه نسبت به اهانت کنندگان گفت: این دولت ها در عین دلسوزی برای مسلمانان، چنین اقدامی را آزادی بیان عنوان می کنند و در مقابل مسلمانان قرار می گیرند.

وی افزود: ان شاء الله که این دولت ها نیز متوجه شوند و شاهد چنین جسارت هایی در عالم اسلام و جهان نباشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه خانه خشتی شارلی ابدو شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان