امیر پذیرفته خبر داد

پرونده «گاومیش» ادامه دارد/ «گاومیش» به جشنواره ایثار راه یافت

  • شناسه خبر: 55086
پرونده «گاومیش» ادامه دارد/ «گاومیش» به جشنواره ایثار راه یافت

پذیرفته کارگردان نمایش «گاومیش» از رفسنجان و برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای بسیج، از راه یابی این اثر به جشنواره ایثار خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » پرونده «گاومیش» ادامه دارد/ «گاومیش» به جشنواره ایثار راه یافت

پذیرفته کارگردان نمایش «گاومیش» از رفسنجان و برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای بسیج در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از راه یابی این اثر به جشنواره ایثار خبر داد و گفت: این نمایش در جشنواره تئاتر منطقه ای بسیج در کرمان، رتبه اول کارگردانی و نویسندگی و رتبه اول و دوم بازیگری مرد را دریافت کرد و در جشنواره سراسری تئاتر بسیج در کرمانشاه توانست به مقام سوم کارگردانی و دوم و سوم بازیگری دست یابد.

امیر پذیرفته با اشاره به اینکه تئاتر «گاومیش» برای جشنواره مقاومت نیز آماده می شود، ابراز داشت: تئاتر رفسنجان به جایی رسیده است که با همکاری و همدلی همه هنرمندان تئاتر، پر قدرت حرکت می کند.

وی ضمن تشکر از گروه تئاتر «گاومیش»، از زحمات تک تک اعضای گروه تشکر کرد و افزود: از همه بازیگران و عوامل نمایش «گاومیش» ممنونم که طی ۷ ماه گذشته از هیچ کمکی برای موفقیت گروه دریغ نکردند.

پذیرفته با اشاره به اینکه این نمایش ۶۵ دقیقه زندگی متفاوت را به اجرا می گذارد، گفت: بهترین بازیگران عرصه تئاتر رفسنجان در تئاتر «گاومیش» حضور دارند.

امیر پذیرفته دانشجوی نمایش بازیگری بوده و «گاومیش» چهارمین کار جدی وی می باشد؛ از دیگر آثار وی می توان به «تکرار»، «دهانی پر از کلاغ»، « یخ در بهشت در چله تابستان» و «گاو میش» اشاره کرد

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امیر پذیرفته جشنواره ایثار جشنواره مقاومت خانه خشتی گاومیش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان