اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان رفسنجان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

  • شناسه خبر: 54981
اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان رفسنجان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان عمل مذبوهانه دشمن را در هتک حرمت ارزش ها و مبانی دین اسلام و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) محکوم کرد.

خانه » آخرین اخبار » اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان رفسنجان توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، نمازگزاران رفسنجانی ظهر امروز با حضور در نماز جمعه ضمن محکومیت اقدام مجله فرانسوی در توهین به پیامبر اعظم (ص)، به قرائت دعای وحدت پرداختند؛ هم چنین بیانیه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان رفسنجان در نماز جمعه این هفته قرائت شد. متن این بیانیه در ادامه آمده است؛

کافران می خواهند نور خدا را (که چراغ درخشنده ی علم و دین است) به نفس تیره و گفتار جاهلانه خود خاموش کنند، و خدا نگذارد، تا آن که نور خود را (یعنی دین اسلام و معارف قرآن و حقایق الهی را) در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برسانند هر چند کافران ناراضی و مخالف او باشند.

کافران می خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند، و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.

صهیونیسم جهانی که حیات ننگینش با احیای مجدد تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) متزلزل شد، برای نابودی با اتخاذ سیاست شوم اسلام ستیزی به فرمایش حضرت امام خامنه ای (مد ظله) سعی در خاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی در چشم نسل های جوان در دنیای اسلام را دارد و در این راستا مکررا از راه های مختلف به ساحت دین مبین اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) توهین کرده است.

استکبار جهانی نیز که در پشت سیاست های کثیف اسلام ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمین و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی را در سر می پروراند هرگز از گذشته نکبت بار خویش مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهمید که توهین به مقدسات اسلامی، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمین را فشرده تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی تر می کند.

اکنون که پیرو اهداف شیطانی صهیونیسم و با حمایت های مادی و معنوی شیطان بزرگ و رژیم شوم و غاصب صهیونیسم، هفته نامه فرانسوی «شارلی ایدو» اقدام به انتظار کاریکاتور و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) کرده گواهی دیگر بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن ها توسط آن ها بر همگان آشکار شد.

این اقدام افراطی اروپایی ها کینه، تنفر و بی اعتمادی ایجاد می کند و راه را برای تلاش های اصلاح گران میانه رو می بندد چرا که عامه مردم این تروریست ها را باور می کنند که با سوء استفاده از انتشار تصاویر جدید سعی می کنند افکار افراطی خود را ترویج کنند.

از این جهت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان این عمل مذبوهانه دشمن را در هتک حرمت ارزش ها و مبانی دین اسلام و توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) محکوم کرده و انزجار خود را اعلام می داریم و نیز تکلیف شرعی و وظیفه همگانی مسلمین و دیگر ادیان می دانیم تا ضمن محکوم کردن این اعمال ناپسند و مذبوهانه صهیونیسم جهانی در راه تبیین و روشنگری دینی در این فضا گام های بلندی بردارند تا دشمنان دیگر نتوانند دست به چنین اعمالی بزنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان