۴۰ فروشگاه غیر مجاز سم در رفسنجان پلمپ شد

  • شناسه خبر: 54923
۴۰ فروشگاه غیر مجاز سم در رفسنجان پلمپ شد

مدیر اداره جهاد کشاورزی رفسنجان گفت: با همکاری نهادهای وابسته از فعالیت غیر مجاز ۴۰ فروشگاه سم در این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

خانه » آخرین اخبار » ۴۰ فروشگاه غیر مجاز سم در رفسنجان پلمپ شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان کاهش شوری آب و خاک در زمستان را در تولید محصول پسته مطلوب در فصل بعد مؤثر دانست و گفت: آبشویی درختان پسته در فصل زمستان از ملزومات نگهداری محصول است و نیاز به آبیاری سنگین درختان توسط کشاورز دارد.

بمانی با بیان اینکه تغذیه در رشد درختان پسته تأثیر دارد و باید به آن توجه شود، گفت: بهترین روش تغذیه استفاده از کودهای حیوانی به صورت مخلوط است و بهترین زمان آن از اواخر پاییز تا اواخر زمستان می باشد.

نشست خبری رئیس جهادکشاورزی رفسنجان با اصحاب رسانه(خانه خشتی)۱وی میزان کود حیوانی مورد نیاز را به ازای هر هکتار حدود ۴۰ تن عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون یک سری کودها در بازار تولید می شود که در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد اما همه آن ها با کیفیت نیستند و نیاز کشاورز را برآورده نمی کنند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان به وجود برخی کودهای غیر مجاز اشاره کرد و تأکید کرد: کشاورزان برای خرید کود و سم حتما به فروشنده های مجاز مراجعه نموده و فاکتور دریافت کنند.

بمانی وجود برچسب فارسی را نشانه اصل بودن کود بیان کرد و گفت: اگر برچسب فارسی بر روی بسته بندی ها موجود نباشد، کود تقلبی است و باید به نشانی کارخانه و تاریخ تولید و انقضای آن توجه نمود.

وی به پلمپ ۴۰ فروشگاه غیر مجاز سم در شهرستان اشاره کرد و گفت: با همکاری نهادهای وابسته از فعالیت غیر مجاز این فروشگاه ها جلوگیری به عمل آمد.

برچسب ها:
40 فروشگاه غیر مجاز سم در رفسنجان پلمپ شد اخبار رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان