جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حقارت شاه خائن درس عبرتی است برای آنانکه که چشم امید به غرب دارند

  • شناسه خبر: 54843
حقارت شاه خائن درس عبرتی است برای آنانکه که چشم امید به غرب دارند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عدم حمایت آمریکا و غرب از شاه ایران پس از فرار از کشور خاطر نشان کرد: نتیجه خوش خدمتی به غرب همین خواهد شد، کسانی که چشم امید به غرب دارند باید از عاقبت شاه درس بگیرند.

خانه » آخرین اخبار » حقارت شاه خائن درس عبرتی است برای آنانکه که چشم امید به غرب دارند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، با نگاهی به حکومت ۵۰ ساله پهلوی در ایران و ماموریت های محول شده به او از سوی آمریکا اظهار داشت: دین زدایی و ضدیت و مبارزه با ارزشهای دینی الویت اصلی حکومت پهلوی بود که از سوی آمریکا به رضاخان و محمدرضا شاه دیکته شده بود.

وی افزود: امروز نیاز است تا برای جوانان تبیین شود که چه اقداماتی بیشماری از سوی حکومت پهلوی به مردم تحمیل شد.

سردار مطهری تبدیل تاریخ هجری شمسی به پادشاهی را اولین اقدام ضد دینی پهلوی دانست و تصریح کرد: دفاع تمام قد از رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه های اصلی شاه ایران بود تا جایی شرکت های اسرائیلی در ایران فعال بودند و پول های مردم مسلمان را برای مقابله با فلسطینی ها هزینه میکردند که این بسیار سنگین بود.

وی رواج شراب خواری، جلوگیری از پوشش بانوان و رواج فیلم های ضد دینی را از دیگر اعمال ناشایت حکومت پهلوی برشمرد و بیان داشت: اینها مردم را آماده کرد تا همراه با بصیریتی که امام(ره) به آنها داد انقلاب کنند و منجر به فرار شاه در ۲۶ دیماه سال ۵۷ شد.

تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۶جانشین فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به عدم حمایت آمریکا و غرب از شاه ایران پس از فرار از کشور خاطر نشان کرد: نتیجه خوش خدمتی به غرب همین خواهد شد، کسانی که چشم امید به غرب دارند باید از عاقبت شاه درس بگیرند.

وی با نگاهی به رشادت جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: در عملیات کربلای ۵ کسانی که به صدام امید داشتند از او ناامید شدند، در این عملیات رزمندگان ما موانعی که دشمن نفوذ به آنها را غیر ممکن ساخته بود، با عزم و اراده درهم کوبیدند.

سردار مطهری خاطر نشان کرد: پس از جنگ تحمیلی تفکر انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد، بیداری اسلامی از برکات این انقلاب بود، تفکر ایستادگی در مقابل زورگو و شکل گیری بسیج در عراق، سوریه، یمن و لبنان ازاین تفکر سرچشمه گرفته است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حقارت شاه خائن درس عبرتی است برای آنانکه که امید به غرب دارند رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان