سرهنگ علی اسدی به عنوان فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد

  • شناسه خبر: 54774
سرهنگ علی اسدی به عنوان فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد

سرهنگ علی اسدی فرمانده سابق سپاه ناحیه رفسنجان به سمت فرماندهی ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد.

خانه » آخرین اخبار » سرهنگ علی اسدی به عنوان فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از سعیر، صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مسئولین طی مراسمی از خدمات سرهنگ میر تاج الدینی سرپرست ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان  قدردانی و سرهنگ علی اسدی به عنوان فرمانده این ناحیه معرفی شد .

سرهنگ اسدی در این مراسم اظهار داشت : اهداف و وظایف بسیج و سپاه در اساسنامه نهاد مشخص و تعریف شده هستند و باید هر زمان که ارزش های نظام و انقلاب اسلامی نیاز به دفاع و همکاری دارند از آن دفاع و همکاری کنیم .

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) گفت : امروزه از سوی رسانه های خارجی و بعضی رسانه های داخلی به بسیج هجمه های زیادی وارد شده است و یک بسیج هراسی و سپاه هراسی ایجاد شده است .

اسدی با بیان اینکه متاسفانه دشمن با استفاده از مسائل فرهنگی رخنه هایی را در جامعه ایجاد کرده است گفت : ما باید توانایی داشته باشیم که بتوانیم جلوی این رخنه های فرهنگی را بگیریم و نگذاریم بیشتر از این در جامعه حرکت کند.

وی عنوان کرد : ما باید در برابر هر خواسته نامعقولی که دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی چه خارجی و چه داخلی دارند بیاستیم.

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) بیان کرد : ۳۶ سال است که بسیج و سپاه در هیچ برهه ای از زمان برخلاف مسیر ولایت حرکت نکرده است و همواره به عنوان بازوی ولایت حرکت کرده و دچار انحراف نشده است و امروز هم در همان مسیر پیش می رود و از مسیر خود دفاع خواهد کرد و این ماموریت هم برای ما تعریف شده است.

لازم به ذکر است سرهنگ علی سلطانی جانشین سابق فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان به سمت فرماندهی این ناحیه منصوب گردیده است و مراسم تودیع و معارفه چهارشنبه ۲۴ دیماه در محل ناحیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سرهنگ علی اسدی به عنوان فرمانده ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    باتوجه به ویژگی های سرهنگ اسدی واقعا انتخاب بجا وشایسته یی انجام شده خداوند یاور همه نیروهای خالص ورهرو ولایت است ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم...

    محمد

    خدایا طرفداران این انقلاب را که همان انسانهای مخلص و ایثارگر و مایه امید وتسلی خاطر رهبر عزیز و خانواده معظم شهداء هستند روز به روز بر عزت وسربلندیشان بیفزای و مارا قدر دان این نعمت ها قرار ده.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان