کشف پنج کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 54767
کشف پنج کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف پنج کیلوگرم هروئین و دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر در عملیات پلیس مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کشف پنج کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد مهدوی نیا افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان رفسنجان طی اطلاع واصله مبنی بر این که چند نفر به صورت باندی با خودروی پراید اقدام به توزیع مواد مخدر در شهرستان های کرمان و رفسنجان می کنند موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی رفسنجان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی طی قرار صوری در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری راننده خودرو و سرنشینان آن شدند.

وی خاطرنشان کرد: در توقیف خودرو و بازدید از آن، پلیس موفق به کشف دو کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: متهمان به محل پلیس مواد مخدر دلالت و در تخلیه اطلاعاتی معترف شدند که به صورت باندی اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان رفسنجان و کرمان می کنند.

وی گفت: ماموران پلیس مواد مخدر پس از اخذ نیابت از مقام قضایی در قالب سه تیم عملیاتی با راهنمایی یکی از متهمان به شهرستان کرمان عزیمت و طی قرار صوری و عملیات تخصصی موفق به دستگیری سرکرده باند شدند.

مهدوی نیا خاطرنشان کرد: پس از دستگیری سرکرده باند یکی دیگر از اعضای باند آنها در منزلش در شهرستان کرمان دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی گفت: با توجه به اعتراف متهمان به همدستانشان در این عملیات یک نفر دیگر دستگیر که به طور کلی در خصوص این باند توزیع مواد مخدر پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان افزود: در عملیات دیگر، ماموران پلیس مواد مخدر در سطح شهرستان موفق به دستگیری دو نفر متهم و کشف دو کیلوگرم هروئین شدند.

وی گفت: این افراد نیز به صورت گسترده اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر صنعتی می کردند.

مهدوی نیا ادامه داد: متهمان همگی با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

وی از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک و حضور افراد غریبه در محل یا محله خود را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش و نیز در زمینه اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد مخدر به صورت جزئی و کلی در محل یا شهرستان ها مراتب را با شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مواد مخدر منعکس کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کشف پنج کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان