حمایت جمعی از طلاب رفسنجانی از تهیه کنندگان نشریه ۹ دی

  • شناسه خبر: 54342
حمایت جمعی از طلاب رفسنجانی از تهیه کنندگان نشریه ۹ دی

جمعی از طلاب و روحانیون رفسنجانی مقیم قم طی بیانیه ای ضمن اعلام تنفر و انزجار از حامیان سران فتنه، حمایت خود را از تهیه کنندگان نشریه ای با موضوع حماسه ۹ دی در رفسنجان اعلام نمودند.

خانه » آخرین اخبار » حمایت جمعی از طلاب رفسنجانی از تهیه کنندگان نشریه ۹ دی

به گزارش “خانه خشتی“، جمعی از طلاب و روحانیون رفسنجانی مقیم قم طی بیانیه ای به شرح زیر ، حمایت خود را از تهیه کنندگان نشریه ای با موضوع ۹ دی که اجازه توزیع به آن داده نشد، اعلام نمودند:

 بسمه تعالی

وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَهٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ

با آنها بجنگید تا فتنه از میان برود و دین برای خدا خالص گردد.(سوره بقره/ ۱۹۲)

امام خامنه ای: دو پهلو حرف زدن کمک به فتنه است.

کشور را لب یک چنین پرتگاه خطرناکی بردند خداوند نگذاشت ملت هم بصیرت به خرج داد در قضایای سال ۸۸ این مسئله اصلی است؛ این را چرا فراموش می‌‌کنید.

نهم دی ماه یادآور خروش ملت قهرمان ایران اسلامی، علیه کفر و استکبار جهانی و فتنه گران داخلی است. قطعاً ارزش این روز بزرگ و به یاد ماندنی کمتر از ۲۲ بهمن (سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ستم شاهی) نیست. همه ساله مردم مومن و انقلابی ما، در جای جای این کشور یاد و خاطره نهم دی ماه را ارج نهاده، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و فتنه گران داخلی با خروش هر چه تمام تر اعلان می‌‌دارند.

مردم عزیز و انقلابی شهرستان رفسنجان، همگام و همراه با سایر شهرهای ایران اسلامی، این روز بیاد ماندنی را زنده نگه داشتند و با ابراز انزجار و تنفر از فتنه گران، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نمایش گذاشتند.

متاسفانه تعدادی از مسئولین ناآگاه شهرستان رفسنجان، تعدادی از جوانان غیور و انقلابی این شهرستان را بازداشت نموده و به جای تقدیر و تشکر از حرکت انقلابی آنان گلایه و شکایت داشتند.

خوشبختانه امام جمعه ی محترم و شجاع این شهرستان در اقدامی خداپسندانه از این حرکت زشت اعلان انزجار نموده و با پیگیری های مجدانه از ادامه ی بازداشت این عزیزان ممانعت به عمل آوردند.

ما طلاب و روحانیون رفسنجانی مقیم قم، ضمن اعلام تنفر و انزجار از حامیان سران فتنه، حمایت خود را از این جوانان برومند و انقلابی اعلام داشته و به حامیان سران فتنه اعلان می داریم در صورت تکرار چنین حرکاتی، از پای نخواهیم نشست و به وظیفه انقلابی و دینی خود عمل خواهیم کرد.

جمعی از طلاب و روحانیون رفسنجانی مقیم قم

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حمایت جمعی از طلاب رفسنجانی از تهیه کنندگان نشریه 9 دی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • واقع بين

    اين بهترين عنوان نشريه است ضمن اينكه واقعي هم هست به ديگران هم لطمه نمي زند ايكاش در تمامي خبرهايتان اصلاح مي كرديد ازروحانيون بيدار و هميشه در صحنه هم متشكرم

    ...

    هاشمل رفسنجانی هم امضا کرده؟؟؟ ...؟؟؟!!!

    ا.م

    من تشکرمی کنم ازبصیرت این 5نفری که زحمت کشیدن دربالا نظردادن وتعجب می کنم شماکه به انهامی گید15دی شدبریددنبال کارتون منم به شما میگم بیکاریدمگه اگه این مسئله برای شماهم اینقدرمهم نیست پس چراوقت میذارید میاییدنظرمیذارید

    شاهد

    آقا اینا اشتباه کردن دگیه از این اشتباها نمی کنند دیگه خجالتشون ندین

    ناشناس

    اگر به اطلاعیه دادن باشد تعداد زیادی از روحانیون رفسنجانی مقیم قم هستند که دادن چنین اطلاعیه هایی را محکوم میکنند

    ناشناس

    برید خجالت بکشید عوض طرفداری از نشریه بدون مجوز فکری بحال وضعیت فرهنگی رفسنجان بکنید که افتضاح است حتما باید دوباره عده ای کور شوند یا بمیرند تا شما بیدار شوید که چقدر کوتاهی کرده اید وهمین دعواهای بی فایده نتیجه اش همان بود که دیدید

    شهروند

    باسلام چرا بااین خبرها جو شهر رو متشنج میکنید بابا الان 15دی شد دست بردارید تموم شد انرژی تون بذارید برای سال آینده

    زهرا

    باسلام لطفا نهادهاي حامي راجهت اگاهي مردم فهيم وولايي معرفي كنيد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان