با حضور در منزل یار دیرین مقام معظم رهبری؛

اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار در شهرستان رفسنجان آغاز می شود

  • شناسه خبر: 54319
اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار در شهرستان رفسنجان آغاز می شود

افتتاحیه اکران های مردمی پنجمین دوره جشنواره عمار در منزل حجت الاسلام حاج شیخ عباس پور محمدی، پدر روحانی شهید علی پورمحمدی و از چهره های سرشناس و مبارز رفسنجان برگزار می شود.

خانه » اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار در شهرستان رفسنجان آغاز می شود

رمضانی دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اعلام این خبر افزود: افتتاحیه اکران های مردمی پنجمین دوره جشنواره عمار در منزل حجت الاسلام حاج شیخ عباس پور محمدی، پدر روحانی شهید علی پورمحمدی و از چهره های سرشناس و مبارز رفسنجان که به مدت ۶۰ سال منشأ خدمات فرهنگی و مذهبی بی شماری بوده است برگزار خواهد شد.

حسین رمضانی با تأکید بر حفظ مردمی بودن جشنواره عمار ابراز داشت: آغاز اکران مردمی فیلم های عمار در روز شهرستان رفسنجان و با نمایش یکی از فیلم های جشنواره همراه خواهد بود.

وی در ادامه به آغاز اکران های مردمی در بخش های کشکوئیه و نوق اشاره نمود و گفت: نمایش فیلم های جشنواره در این بخش ها از هفته گذشته آغاز شده و در رفسنجان نیز پس از افتتاحیه رسمی در منزل روحانی شهید پورمحمدی، در دانشگاه ها، پایگاه های بسیج، مساجد و سایر محافل فرهنگی و هنری نمایش داده می شود.

رمضانی ادامه داد: اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار در رفسنجان از ۱۸ دی ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی که فرزند روحانی اش را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده است، سابقه دوستی دیرینه با رهبر فرزانه انقلاب دارد به گونه ای که در سال های ۴۷ و پس از آن، معظم له را برای تبلیغ به رفسنجان دعوت کرده و افتخار میزبانی ایشان را داشته است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اکران های مردمی عمار جشنواره مردمی فیلم عمار خانه خشتی شهید پورمحمدی شیخ عباس پور محمدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان