رشد قهوه خانه(خانه های خطر) در رفسنجان در سایه سکوت بعضی از مسئولین در رفسنجان

  • شناسه خبر: 5421
رشد قهوه خانه(خانه های خطر) در رفسنجان در سایه سکوت بعضی از مسئولین در رفسنجان

در شرایطی که در و دیوار از پیام های مبنی بر عدم استفاده از دخانیات و مضراتشان دیده می شود در عملی در تضاد این پیام شاهد بازگشایی قهوه خانه های با سرف قلیان و با طعم تباهی و سرطان هستیمباتوجه به نزدیک شدن فصل تابستان بایستی در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان قدم […]

خانه » آخرین اخبار » رشد قهوه خانه(خانه های خطر) در رفسنجان در سایه سکوت بعضی از مسئولین در رفسنجان

در شرایطی که در و دیوار از پیام های مبنی بر عدم استفاده از دخانیات و مضراتشان دیده می شود در عملی در تضاد این پیام شاهد بازگشایی قهوه خانه های با سرف قلیان و با طعم تباهی و سرطان هستیمباتوجه به نزدیک شدن فصل تابستان بایستی در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان قدم برداشت و اما در این فضا شاهد رشد قارچ گونه قهوه خانه ها و سکوت بعضی از مسئولین هستیم. بر کسی مضرات قلیان و باورهای غلط آن در بین بعضی از جوانان پوشیده نیست. اما در شرایطی که مسئولین باید راه را بر رواج این کار ببندند اجازه ترویج می دهند. تجربه ثابت کرده است که در این مکان ها کارهای دیگری هم انجام می گیرد و گاها شاهد درگیری های خونین هستیم. جالب است بدانید که در یکی از پارک های مرکزی شهر که باید نماد آرامش و امنیت باشد شاهد حضور فعال موجودی به نام قلیان با همه‌ی خوبی هایش هستیم. آنقدر خوبی های این موجود قلیان زیاد است عده ای حاضرند از کلاس درس خود بزنند و به پای موعضه های این موجود بنشینند. گاها در همان پارک مرکز شهر دیده شده است که خانم ها هم به پای کلاس درس این موجود با همه‌ی خوبی هایش می نشینند. این خانه های خطر هر روز قربانی می گیرند و متولیان امر به جای اینکه سعی برپیشگیری از استفاده دخانیات(قلیان) داشته باشند با دست خود خواسته و یا ناخواسته این امور را ترویج کنند و یا برنامه های نا کارامد در این زمینه در مدیریت شهری به کار بندند. در این نوشتار قصد نداریم که به خوبی های این موجود پلید و خانمان سوز بپردازیم. اما با همه ی این اوصاف یک علامت  سوال در ذهن ها شکل می گیرد که چرا و چگونه برای بازگشایی شعبه های گوناگون این قهوه خانه های با یکه تازی موجود پلیدی به نام قلیان مجوز صادر می گردد ویا اگر مجوزی ندارند در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهند.
سوال ما از بعضی از مسئولین این است که آیا شما با خبرید از رشد و ترویج قلیان و مکان های پر خطر؟! اگر هستید چرا آنگونه که شایسته است برنامه ای ندارید و یا مبارزه صحیح نمی کنید؟اگر اطلاع ندارید وای به حال جامعه که شما مسئول آن باشید و از متن جامعه خبر نداشته باشید! پیشنهاد خانه خشتی به مسئولین امر این است که به جای از دست دادن وقت هرچه سریع تر در ۲ بعد برخورد فرهنگی و انتظامی برنامه ریزی کنند و از حالا برای فصل تابستان برنامه داشته باشند و برنامه های خود را از لحاظ کیفی بهبود بخشیده و به مردم اطلاع رسانی کنند. این نوشتار را با جمله ای از مقام معظم رهبری حفظه الله به پایان می بریم: اگر شما ملت و عناصر فرهنگی خدای نخواسته بیدار نباشید صدای فرو ریختن ارزش های معنوی که ناشی از تهاجم پنهان و زیرکانه دشمن است هنگامی در می آید که دیگر قابل علاج نیست.

برچسب ها:
قلیان،رفسنجان،عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان