مسئول بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان

برای زباله های عفونی بیمارستان جایگاه وسیع تری در نظر گرفته شده است

  • شناسه خبر: 54189
برای زباله های عفونی بیمارستان جایگاه وسیع تری در نظر گرفته شده است

سلیمی گفت: به علت کمبود مکان مناسب، دستگاه ها در مکان وسیع تر قرار می گیرد و یک سری دستگاه های نگهداری زباله خریداری شده و با این اقدام کلیه زباله ها در داخل آن قرار می گیرد.

خانه » آخرین اخبار » برای زباله های عفونی بیمارستان جایگاه وسیع تری در نظر گرفته شده است

به گزارش “خانه خشتی”، بخش زباله های عفونی و غیر عفونی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از جمله بخش هایی است که مردم کمتر حضور می یابند ، به همین منظور به این قسمت مراجعه و با مسئول بهداشت بیمارستان گفت و گو کردیم؛

سلیمی مسئول بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان اظهار داشت: زباله های عفونی و غیر عفونی در ۳ شیفت صبح، عصر و شب توسط خدمات بیمارستان جمع آوری و سپس در این مکان جداسازی می شوند.

وی در ادامه افزود: زباله های عفونی با کیسه پلاستیکی در دستگاه امحاء قرار می گیرد و پس از خورد شدن در کیسه مخصوص زباله ریخته شده و با اضافه کردن محلول شیمیایی داخل آن، درب کیسه ها دوخت شده و بعد از ۲ ساعت زباله های بی خطر به شکل زباله معمولی در می آیند.

دوربین خانه خشتی در بازدید خبرنگاران خانه خشتی از بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان (52)مسئول بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام این مراحل، زباله ها در جایگاه نگهداری موقت به محوطه بیمارستان منتقل شده و شهرداری هر شب آنها را به مکان دیگری حمل می کند.

وی از جایگاه وسیع تر برای زباله های عفونی در محوطه بیمارستان خبر داد و گفت: به علت عدم مکان مناسب، دستگاه های نگهداری زباله خریداری شده و کلیه زباله ها در آن قرار می گیرد.

گزارش: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بخش زباله های عفونی و غیر عفونی بیمارستان علی بن ابیطالب خانه خشتی دستگاه امحاء رفسنجان شهرداری کیسه پلاستیکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان