مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان تصریح کرد:

بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان تنها مرکزی است که بطور شبانه روزی در شهرستان فعال است

  • شناسه خبر: 54176
بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان تنها مرکزی است که بطور شبانه روزی در شهرستان فعال است

رحمانی اولویت پذیرش در بخش رادیولوژی را بیماران اورژانس دانست و گفت: تعداد مراجعه کنندگان این بخش بسیار است و مردم باید صبر و حوصله داشته باشند تا با دستگاه های محدودی که در اختیار داریم کار انجام شود.

خانه » آخرین اخبار » بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان تنها مرکزی است که بطور شبانه روزی در شهرستان فعال است

به گزارش “خانه خشتی”، با توجه به گلایه و شکایت برخی همشهریان از بخش رادیولوژی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان، با مسئول این بخش گفت و گو کردیم و پیگیر مسئله شدیم:

رحمانی مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) در خصوص آشنایی بیشتر مردم گفت: این بخش از دو قسمت رادیولوژی ساده و اختصاصی تشکیل شده که شامل شکستگی استخوان، بخش داخلی و گوارشی است که با توجه به امکانات پذیرش می شوند.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیماران بستری شده، سرپایی و اورژانس کل منطقه رفسنجان در این بیمارستان، افزود: بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان تنها مرکزی است که بطور شبانه روزی در شهرستان فعال می باشد.

دوربین خانه خشتی در بازدید خبرنگاران خانه خشتی از بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان (65)رحمانی اولویت پذیرش در بخش رادیولوژی را بیماران اورژانس دانست و خاطر نشان کرد: تعداد مراجعه کنندگان این بخش بسیار است و مردم باید صبر و حوصله داشته باشند تا با دستگاه های محدودی که در اختیار داریم کار انجام شود.

وی تصریح کرد: عکس رادیولوژی بصورت آنالوگ و دیجیتال انجام می شود و دستگاه دیجیتال به سیستم عکس وصل است و بلافاصله بعد از عکس برداری در سراسر بخش های بیمارستان از جمله اورژانس، اتاق عمل و … مشاهده می شود.

مسئول بخش رادیولوژی در خصوص دستگاه آنالوگ گفت: با استفاده از این دستگاه عکس روی فیلم قرار گرفته و تحویل بیمار داده می شود و با توجه به محدودیت این دستگاه پیگیر شده ایم که تعمیر و نصب شود تا عکس مراجعه کنندگان به صورت CD در اختیارشان قرار گیرد.

وی یادآور شد: CD عکس همراه با نرم افزار مربوطه است و باید نرم افزار روی سیستم نصب گردد تا در مراحل بعد با مشکل مواجه نشوند.

رحمانی در ادامه گفت: مشکل سخت افزاری باید رفع گردد و تلاش ما بر این است که در حد توان این کار صورت گیرد و پزشکان هم در این زمینه گام برداشته و استوارتر شوند.

گزارش: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بخش رادیولوژی بیمارستان علی بن ابیطالب پزشک خانه خشتی دستگاه آنالوگ دستگاه دیجیتال رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • میلاد

    خانه خشتی چه گیری دادی به این کشتارگاه نکنه گرفتی واسشون تبلیغ کنی به خدا فردا سری به سایتتون میزنم اگه دوباره از این کشتارگاه خبر تهیه کرده باشید درگه تو سایتتون نمیام به دوستان و اقوام هم سفارش میکنم دور خانه خشتی را خط بزنند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان