حجه الاسلام محسن زاده در جمع خواهران بسیجی رفسنجان: فاطمه خیر کثیر و واسطه فیض الهی بوده و یک قطره از کوثر زهرا (س) امام روح الله است

  • شناسه خبر: 5413
حجه الاسلام محسن زاده در جمع خواهران بسیجی رفسنجان: فاطمه خیر کثیر و واسطه فیض الهی بوده و یک قطره از کوثر زهرا (س) امام روح الله است

“خانه خشتی“: هم زمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت دردانه نبی، حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن و مادر، جشن میلاد کوثر با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و عموم خواهران شهرستان رفسنجان در حسینیه ثارا… برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در […]

خانه » آخرین اخبار » حجه الاسلام محسن زاده در جمع خواهران بسیجی رفسنجان: فاطمه خیر کثیر و واسطه فیض الهی بوده و یک قطره از کوثر زهرا (س) امام روح الله است
خانه خشتی“: هم زمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت دردانه نبی، حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن و مادر، جشن میلاد کوثر با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و عموم خواهران شهرستان رفسنجان در حسینیه ثارا… برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر ۴۱ ثارا… ضمن برشمردن فضائل حضرت زهرا (س) گفت: امام صادق (ع) می فرماید: مادرم زهرا عصمت کبری و حجت خدا بر ائمه اطهار است و حجت است بر ما و سایر معصومین علیهما السلام، به این معنی که صحیفه فاطمه ای دارد که در دست ائمه ماست.
حجه الاسلام محسن زاده افزود: وقتی از زهرای اطهر به عنوان الگوی زنان و مردان مسلمان یاد می شود، به این معنی است که بخشی از وجود حضرت فاطمه (س) علم الهی اوست. ضمن اینکه در همه عرصه ها به خوبی عمل می کرد.
وی با اشاره به جایگاه و منزلت زن در جامعه و خانواده، گفت: به فرموده پیامبر اعظم (س)، خداوند میدان جهاد زن را در خانه، شوهرداری قرار داده است؛ به این مفهوم که زن مدیر خانواده و صاحب تدبیر در خانه است که اگر تدبیر خوب به کار رود، مدیریت فاطمی است؛ و در غیر این صورت، مدیریت زلیخایی است.
حجه الاسلام محسن زاده اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در خانواده مدیریت داشت و با مدیریت خود به دنبال بازگشت ولایت به جامعه بود.
وی ضمن اشاره به تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب باشکوه به رهبری امام خمینی (ره) ادامه داد: افتخار ما این است که خداوند حیات ما را زمانی قرار داده که وعده رسول خدا (ص) محقق شد، تا روز قیامت مدال کنیزی و خدمتگزاری به گردن بیاویزیم و در مقابل فاطمه زهرا (س) روسفید باشیم.

لازم به ذکر است که قرائت شعر توسط تقی زاده از شاعران رفسنجانی و اجرای سرود مهد کودک بهاران، از برنامه های دیگر این مراسم بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان