محبت قطب نمای زندگی انسان هاست

  • شناسه خبر: 53928
محبت قطب نمای زندگی انسان هاست

حسن مجیدی فر توجه متقابل زن و شوهر به یکدیگر را از عوامل یک زندگی ایده ال دانست و گفت: محبت نشانه آدمیت است و یک جمله محبت آمیز درد های همسر را تسکین می بخشد.

خانه » آخرین اخبار » محبت قطب نمای زندگی انسان هاست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، عصر امروز نشست آموزشی سبک زندگی در خانواده، با حضور استاد حسن مجیدی فر و تعدادی از کارکنان شهرداری رفسنجان در سالن زکریا این شهرستان برگزار شد.

حسن مجیدی فر در این نشست اظهار داشت: خانواده یکی از نهاد های مهم اجتماع است که اسلام به آن سفارش کرده و انسان با خانواده احساس آرامش می کند.

وی بزرگترین اتفاق را تحول در نظام خانواده دانست و گفت: برای داشتن یک خانواده ایده ال باید سبک زندگی داشته باشیم.

نشست آموزشی سبک زندگی در خانواده در سالن زکریا رفسنجان1مجیدی فر با اشاره به نیاز های انسان در زندگی، افزود: اولین نیاز نیاز مادی است، اما فرزندان فقط به مادیات نیاز ندارند و گاهی حضور والدین باعث آرامش آنان می شود.

وی در خصوص رفع نیازهای مادی فرزندان تصریح کرد: بعضی خواسته ها را سریع اجابت کنید تا فرزند بداند دوستش دارید ، بعضی نیازها را در موضع انتظار بگذارید و گاهی اوقات با قاطعیت برخی خواسته های فرزندان را رد کنید.

وی نیاز به امنیت روانی را یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت فرزندان عنوان کرد و گفت: بحث و دعوای زن و شوهر باعث اتفاقات ناگوار می شود و طبق بررسی های انجام شده بهره هوشی کودکان افت می کند.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری آرام بودن محیط خانه است و امنیت روانی در رفتار دختران که عاطفی تر هستند نقش مهمی دارد.

نشست آموزشی سبک زندگی در خانواده در سالن زکریا رفسنجانمجیدی فر نیاز به درک متقابل را از دیگر نیاز های مهم انسان برشمرد و تأکید کرد: یکی از مشکلات زناشویی عدم شناخت و درک متقابل است و اگر زن و شوهر درک درستی از یکدیگر داشته باشند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی در ادامه گفت: مردی موفق است که هر روز یک جمله خوب و زیبا به همسرش بگوید و از جمله های مأیوس کننده پرهیز کند.

حسن مجیدی فر شناخت ساختارها و توجه متقابل زن و شوهر به یکدیگر را از عوامل یک زندگی ایده ال دانست و گفت: محبت قطب نمای زندگی انسان ها و نشانه آدمیت است و یک جمله محبت آمیز درد های همسر را تسکین می بخشد.

وی عشق را بالاتر از محبت و مقدس ترین واژه عنوان کرد و افزود: عشق در زندگی باعث برکت در خانواده می شود و برای نشان دادن عشق به همسر دنبال بهانه های مختلف باشید و با شناخت خداوند برکت را وارد زندگی کنید.

برچسب ها:
اخباررفسنجان امنیت روانی حسن مجیدی فر خانه خشتی خانواده درک متقابل رفسنجان سبک زندگی عشق محبت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رها

    سلام . شماره تلفن استاد مجیدی فر رو دارید ؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان