نظر ورزشکار رفسنجانی راجع به رهبرش:

امام خامنه ای(معظم له)، عشق همه ی ورزشکاران

  • شناسه خبر: 53918
امام خامنه ای(معظم له)، عشق همه ی ورزشکاران

ورزشکار جوان رفسنجانی از حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان عشق ورزشکاران یاد می کند و ارادت خود به رهبری را دلیل اهدای مدال افتخارش به محضر ایشان می داند.

خانه » آخرین اخبار » امام خامنه ای(معظم له)، عشق همه ی ورزشکاران

به گزارش “خانه خشتی“، مهرداد محمد خانی ورزشکار جوان رفسنجانی در رشته پرس سینه چندی پیش در تورنمنت جهانی در شهر آنتالیای ترکیه موفق به کسب مدال طلا شد و پس از بازگشت از این مسابقات مدال افتخار خود را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) اهدا نمود.

این موضوع و همچنین حضور وی در این تورنمنت بدون حمایت هیچ یک از سازمان های شهرستان بهانه ای شد تا از او برای حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی دعوت کنیم و پای سخنان این ورزشکار جوان بنشینیم.

 مهردادمحمدخانی قهرمان آسیایی پرس سینه در دفتر سایت خانه خشتی

محمد خانی ورزش پرس سینه را از سال ۷۹ شروع کرده، چندین مرتبه در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام شده و در سال های ۸۹ و ۹۰ قهرمانی و نائب قهرمانی آسیا را کسب کرده و آخرین افتخار آفرینی او در تورنمنت جهانی ترکیه بوده است.

محمد خانی از حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان عشق ورزشکاران یاد می کند و ارادت خود به رهبری را دلیل اهدای مدال افتخارش به محضر ایشان می داند.

این ورزشکار جوان رفسنجانی برایمان گفت که حضورش در این دوره از مسابقات بیشتر از ۱۵ میلیون تومان هزینه داشته است که با هزینه شخصی و گرفتن وام آن را پرداخت کرده است.

محمد خانی برای تامین هزینه های مسابقات گذشته اش به همه ی ارگان ها مراجعه کرده که یا بودجه نداشتند و یا قولی دادند و عمل نکردند و امسال دیگر درخواستی نداده است.

مهردادمحمدخانی قهرمان آسیایی پرس سینه در دفتر سایت خانه خشتی2

او گفت که ریاست سابق اداره ورزش و جوانان رفسنجان پاسخی نداده و ریاست جدید نیز قول مساعدی داده است که  هنوز نتیجه ای در بر نداشته است.

محمد خانی از مسئولین شهرستان گلایه داشت که هیچ یک از آنان به استقبال او در بازگشت از تورنمنت جهانی نیامدند.

او قبل از آن که به این مسابقات اعزام شود به همت مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت زیر نظر حوزه امام خامنه ای(معظم له) رفسنجان، سرپرستی سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی را بر عهده می گیرد و از طرف این مجموعه به مسابقات اعزام می شود.

محمد خانی از ۱۴ سال تلاش خود در ورزش و سختی هایی زیادی که در این راه متحمل شده است برایمان گفت.

او گفت که شهر رفسنجان استعداد خوبی دارد و استان کرمان در رشته پرس سینه در کشور حرف اول را میزند و اگر مسئولین کم لطفی نکنند و حمایت کنند در شهرستان نیز می تواند رشد پیدا می کند، همچنین از اعزام چهار نفر از شاگردانش به مسابقات کشوری در ۱۱ و ۱۲ دی ماه و همینطور حضور خود در تورنمنت جهانی گرجستان در بهمن ماه خبر داد.

محمد خانی انتظار داشت تا مسئولین بر سر تمرین  های ورزشکاران حضور یابند و از نزدیک سرما، گرما ، سختی و حتی آسب دیدگی که به آنان وارد می شوند را ببینند که همین حضورشان موجب افزایش انگیزه می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام خامنه ای اهدای مدال پرس سینه خانه خشتی رفسنجان مهرداد محمد خانی
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان