بازیگران فیلم شیار ۱۴۳ میهمان خانه خشتی

  • شناسه خبر: 53709
بازیگران فیلم شیار ۱۴۳ میهمان خانه خشتی

ابوالفضل رضوانی و نازنین زهرا ملایی دو کودک رفسنجانی از بازیگران فیلم شیار ۱۴۳، میهمان پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی شدند.

خانه » آخرین اخبار » بازیگران فیلم شیار ۱۴۳ میهمان خانه خشتی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ابوالفضل رضوانی و نازنین زهرا ملایی دو کودک رفسنجانی که ایفاگر دو نقش کودکی یونس و مریم در فیلم شیار ۱۴۳ بودند، میهمان پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی شدند.

در این دیدار صمیمی که والدین دو کودک نیز حضور داشتند، ابوالفضل با زبان کودکی اش از نقش خود گفت: “نقش یونس را بازی کردم، اونی که رفته پیش خدا شهید شده چون رفته بود جبهه که دشمنا را بکشه ، دشمنا می خواستن کشور ما رو بگیرن”.

ماجرای انتخاب این دو کودک ازسفر تفریحی آنها به همراه خانواده به شهر سرچشمه شروع می شود ، در یک دیدار کاملا اتفاقی با نرگس آبیار کارگردان شیار ۱۴۳ آشنا می شوند ، رابطه ی صمیمی این دو کودک با هم و همچنین شباهت آنها به چهره ی بزرگسالی نقش ها موجب این انتخاب می شود.

بازیگران فیلم شیار 143 در دفتر سایت خانه خشتی رفسنجان6خانم رضوانی مادر ابوالفضل رفت و آمد بچه ها برای برداشت های فیلم از رفسنجان به سرچشمه را کمی سخت دانست و گفت: در مدت نزدیک به یک ماه تمرین بچه ها می بایست صبح زود به سرچشمه بروند و تا نیمه های شب آنجا باشند، در تمام این مدت ما هم در کنار بچه ها بودیم.

ابوالفضل دوست داشت در آینده مدیر شود مدیر یک مدرسه، روی صندلی آرام و قرار نداشت انگار کمی خجالتی بود اما شیطنت را در چشمانش میشد دید، خوب کودک بود نمی توانست از نقشی که بازی کرده بگوید از نقشش که سوال پرسیدم گفت با مریم بازی میکردم و شعر تاب تاب عباسی را برایمان خواند.

بازیگران فیلم شیار 143 در دفتر سایت خانه خشتی رفسنجان4مادر نازنین از علاقه ی دخترش به بازیگری گفت: هر وقت جلوی تلویزیون می ایستد می گوید کی باید فیلم بعدی را بازی کنیم.

مادر ابوالفضل از اتفاقی جالبی که در حین بازی این دو افتاده برایمان گفت: در یک برداشتی که قرار بود زهرا به صورت ابوالفضل سیلی بزند نزدیک به ده مرتبه این سکانس تکرار شد بعد از این برداشت ها ابوالفضل که انگار عقده کرده بود حسابی از خجالت زهرا در می آید.

البته بعد از این ماجرا با نظر کارگردان به این دلیل که این صحنه می تواند تاثیر منفی روی بچه ها بگذارد این صحنه به جای سیلی زدن به هل دادن تغییر داده می شود.

والدین این دو کودک استقبال از فیلم شیار ۱۴۳ بسیار زیاد خوب عنوان کردند و اوج فیلم که آخرین صحنه فیلم با حضور مریلا زارعی بود را بسیار تاثیر گذار دانستند.

خانم ملایی در توصیف نرگس آبیار او را یک کارگردان ریز بین و حساس دانست و گفت: خانم آبیار دوست داشتند که صحنه های فیلم بسیار به واقعیت نزدیک باشند و همین حساسیت ایشان بر اثرگذاری فیلم تاثیر داشته است، به خاطر لهجه ی بازیگران سکانس ها چندین مرتبه تکرار میشد.

 وی ابراز خرسندی کرد از اینکه در فیلمی سهیم شده است که گوشه ای از چشم انتظاری مادران شهداء را به نمایش گذاشته است.

بازیگران فیلم شیار 143 در دفتر سایت خانه خشتی رفسنجان2خانم رضوانی معتقد است که در رفسنجان به هنر علاقه کمی نشان داده می شود، مسئولین مدارس بچه ها عکس العمل ضعیفی نشان دادند، شاید اگر تشویقی صورت میگرفت می توانست به عنوان مشوق بر روی بچه ها تاثیر بگذارد.

از صحبت های بچه ها میشد فهمید که نقششان را دوست دارند و انگار از بازیگری خوششان آمده است، با مریلا زارعی رابطه ی خوب و صمیمی داشتند، نازنین زهرا می گوید مادر ابوالفضل در فیلم را خیلی دوست داشتم.

مادر نازنین زهرا احساس خود را درباره فیلم اینطور بیان کرد: با دیدن آخرین صحنه ی فیلم می شود فهمید که مادران شهداء چه سختی را متحمل شده اند و اینکه ما در مقابل عظمت آنها کاری را انجام نداده ایم و شرمنده ایم.

بچه ها آرام و قرار نداشتند، خیلی بازیگوش بودند، وقتی فیلم را ببینیم تعجب می کنیم که آنها چطور توانستند به خوبی از عهده ی نقششان بر بیایند.

فیلم شیار ۱۴۳ در شهر سرچشمه و میمند شهرستان شهربابک تصویر برداری شده و دارای جوایز بسیاری از جشنواره بین المللی فیلم فجر و فیلم مقاومت و سایر جشن ها و جشنواره هاست.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بازیگران فیلم شیار 143 میهمان خانه خشتی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اصفهان شرق

    سلام و خداقوت خیلی خوب و به جا بود..... موفق باشید خانه خشتی گرامی

    همشهری

    بله این فیلم با پول مس رفسنجان ساخته شد و متاسفانه کارگردان و تهیه کننده از گفتن این موضوع همه جا طفره رفتن فیلم ارزش های دفاع مقدس رو مطرح می کنه و ارزشمند است اما ای کاش از این حاتم بخشی ها جایی لااقل حرفی می زدند تا برای رفسنجان هم اسمی بیاید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان