مجتبی واحدی در باتلاق “شاهین نجفی” + اسناد

  • شناسه خبر: 5351
مجتبی واحدی در باتلاق “شاهین نجفی” + اسناد

مجتبی واحدی که سابقه طولانی در انتشار بیانیه و همچنین توهم لیدری فتنه را دارد، اینبار با ارسال پستی بر روی صفحه فیس بوک خود موجبات اعتراض گسترده همفکران خود را فراهم آورد. به گزارش“خانه خشتی” به نقل از بولتن نیوز: در پی انتشار آلبوم یک خواننده معلوم الحال در توهین به اعتقادات و ائمه […]

خانه » آخرین اخبار » مجتبی واحدی در باتلاق “شاهین نجفی” + اسناد

مجتبی واحدی که سابقه طولانی در انتشار بیانیه و همچنین توهم لیدری فتنه را دارد، اینبار با ارسال پستی بر روی صفحه فیس بوک خود موجبات اعتراض گسترده همفکران خود را فراهم آورد.

به گزارش“خانه خشتی” به نقل از بولتن نیوز: در پی انتشار آلبوم یک خواننده معلوم الحال در توهین به اعتقادات و ائمه معصوم شیعیان، جبهه خارج نشین اپوزوسیون یکبار دیگر انشقاق و شکاف های بین خود را با مطلب مجتبی واحدی بر روی صفحه فیس بوک خود نمایان کرد.

مجتبی واحدی که سابقه طولانی در انتشار بیانیه و همچنین توهم لیدری فتنه را دارد، اینبار با ارسال پستی بر روی صفحه فیس بوک خود موجبات اعتراض گسترده همفکران خود را فراهم آورد.

مشاور ارشد کروبی که این روزها خود را در باتلاق شاهین نجفی می بیند و از سویی توهم لیدری جریان فتنه را در سر می پروراند، سعی داشت با به راه اندازی یک کمپین در صفحه فیس بوک خود، آتش به پا خواسته از توهین خواننده رپ جنبش سبز را به نوعی سرد کند اما بر خلاف تصور با پیام های هتاکانه و حاوی توهین از سوی هم مسلکان خود مواجه شد.

واحدی که فکر می کرد با به راه اندازی این کمپین و دور کردن شاهین نجفی از پیکر بی جان جنبش سبز می تواند تا حدی افتضاح این خواننده رپ را جبران کند، اما به ناگاه متوجه شد جایگاه چندان محبوبی در بین معدود حامیان جنبش سبز نیز ندارد.

نکته ای که در پیام های دریافتی در ذیل مطلب واحدی حائز اهمیت است، آن است که بار دیگر بر همگان ثابت شد یکی از شاخه های فعالیت جنبش مرده سبز هدفگیری و تقابل مستقیم با اسلام بوده است. شعارهایی که پیش از این نیز در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ بارها و بارها به گوش می رسید حاوی هدفگیری اعتقادات مردم ایران بوده است که بار دیگر در پیام ها و اهانت های حامیان جنبش سبز نمود پیدا کرده است.

گوشه ای از پیام های ذیل مطلب مجتبی واحدی مشاور سابق مهدی کروبی

به دلیل کامنت های حاوی توهین قادر به انتشار سایر کامنت ها نیستیم.

برچسب ها:
مجتبی واحدی در باتلاق "شاهین نجفی" + اسناد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان