ضرغامی:

به پشتوانه ۹ دی مذاکرات پیش می رود / قدرت موشکی ما از ۹ دی نشات گرفته است / به سازمان تبلیغات گفتم تنها زمان و مکان را مشخص کنید

  • شناسه خبر: 53350
به پشتوانه ۹ دی مذاکرات پیش می رود / قدرت موشکی ما از ۹ دی نشات گرفته است / به سازمان تبلیغات گفتم تنها زمان و مکان را مشخص کنید

ضرغامی گفت: ۹ دی در هر دوره ای که تکرار می شود یادآور قدرت مردمی است. قدرتی که به پشتوانه آن، قدرت موشکی داریم که می توانیم منافع آمریکا را تهدید کنیم.

خانه » آخرین اخبار » به پشتوانه ۹ دی مذاکرات پیش می رود / قدرت موشکی ما از ۹ دی نشات گرفته است / به سازمان تبلیغات گفتم تنها زمان و مکان را مشخص کنید

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا ، عزت الله ضرغامی نامی آشنا برای همه مردم ایران است. ضرغامی دانشجوی پیرو خط امام زمانی که از دیوار لانه جاسوسی آمریکا بالا می رفت ، دانشجوی رشته عمران دامنشگاه امیر کبیر بود. ولی وی هیچگاه از دیوار مبارزه با استکبار پایین نیامد و تنها از سنگری به سنگری دیگر رفت.

سوم خرداد هشتاد و سه بود که با حکم مقام معظم رهبری عهده دار ریاست بزرگترین رسانه جهان اسلام شد. در زمان او ، صدا و سیما حوادث بسیاری از داخل و خارج از کشور را پوشش  خبری داد. اما شاید مهترین اتفاق دوران ریاست ضرغامی ، فتنه ۸۸ بود.

در حاشیه همایش بین المللی رسانه به سراغ او رفتیم. آنقدر صمیمی و با تمانینه جواب ما را داد که آرزو کردم ای کاش همه مسئولان این چنین بودند.

از او درباره ۹ دی پرسیدیم و چرا این حماسه رخ داد و ضرغامی گفت: پس از شش دی ماه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تماس گرفت که چه کنیم من گفتم شما تنها زمان و مکان را اعلام کنید تا از چند دستگی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: نه دی به دولت ها حال و آینده ارتباطی ندارد ، همان طور که زمانی که این حماسه خلق شد ارتباطی به دولت وقت نداشت.

این عضور شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد: ۹ دی به هیچ کدام از قوا و مسئولان ارتباطی ندارد و هر کس که وارد این دریای خروشان شد، جاودانگی خود را تثبیت می کند و اگر کسی از ۹ دی دوری جست ، خود ضرر می کند.

ضرغامی با بیان اینکه در ۹ دی ۸۸ ملت یکپارچه با تصاویری از امام و رهبری به خیابان آمدند و انقلاب را تثبیت کردند ، ابراز داشت: در ۹ دی ۸۸ مردم به همه دنیا نشان دادند که مستقل هستند و اجازه دخالت بیگانگان در کشور را نمی دهند و آنجا که انقلابشان به خطر می افتد از همه چیز خود می گذرند و به میدان می آیند.

وی با اعلام اینکه پشتوانه انقلاب مردم هستند، عنوان داشت: گاهی اقتضائات انقلاب ، پشتوانه مردمی را در جنگ نشان می دهد و روزی دیگر این پشتوانه مردمی را در مذاکره.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آن چیزی که باعث تقویت مذاکره کنندگان می شود حضور مردم است، گفت: وقتی ۵+۱ قدرت ما را که می بینند مجبور به مذاکره می شوند و اگر ما قدرت مند نبودیم مذاکره معنا نداشت و مانند بسیاری از رژیم ها که دریوزگی آمریکا را می کردیم.

ضرغامی تشریح کرد: ما در وهله اول قدرت مردمی داریم و بعد به پشتوانه این مردم ، قدرت موشکی داریم که می توانیم منافع آمریکا را تهدید کنیم. لذا چون این توانمندی وجود دارد آنها مجبور به مذاکره با ما شده اند.

وی در پایان گفتگوی خود با خبرنگار ” بوتیا ” تاکید کرد: ۹ دی در هر دوره ای که تکرار می شود یادآور قدرت مردمی است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حماسه 9 دی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان