دبیر ستاد یادواره شهدای رستم آباد و رحمت آباد رفسنجان

زنده بودن دین و اسلام ثمره خون شهداست

  • شناسه خبر: 52910
زنده بودن دین و اسلام ثمره خون شهداست

غلامرضا اباذری گفت: دوستان شهدا خواب چشم فتنه گران داخلی و خارجی هستند ؛ و همانطور که شاهد بودیم امثال بسیجیان و مردم انقلاب در مقابل فتنه ایستادند و توانستند حماسه ۹ دی را بیافرینند.

خانه » زنده بودن دین و اسلام ثمره خون شهداست

به گزارش “خانه خشتی”، هجدهمین یادواره شهدای رستم آباد ، رحمت آباد و ۱۵ خرداد در مسجد عباسیه رفسنجان برگزار شد.

غلامرضا اباذری دبیر ستاد این یادواره در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: یکی از خصوصیات بارز برگزاری این یادواره وحدت و یکپارچگی سه منطقه رفسنجان می باشد.

وی برکت خون شهیدان را عامل مهمی در اجرای این یادواره عنوان کرد و افزود: امیدواریم دنبال رو این شهدا باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

دبیر ستاد برگزاری این یادواره با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند زنده بودن دین و اسلام ثمره خون شهداست که اگر نبودند اسلام زنده نبود ، خاطر نشان کرد: شهدا درخت تنومند اسلام را با خون خود آبیاری کردند و این باعث پا برجا ماندن انقلاب ما شد و توانستیم تفکر بسیجی را به کشور های اروپایی و دیگر ملل نشان دهیم.

اباذری در ادامه افزود: امیدوارم همه ما بتوانیم پیرو راه شهدا باشیم تا فردای قیامت نزد ائمه اطهار و بخصوص سیدالشهداء  رو سفید باشیم.

وی یادآور شد: همانند شهدا در رکاب ولایت قد علم کنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.

غلامرضا اباذری با اشاره به واقعه ۹ دی تصریح کرد: دوستان شهدا خواب چشم فتنه گران داخلی و خارجی هستند ؛ و همانطور که شاهد بودیم امثال بسیجیان و مردم انقلاب در مقابل فتنه ایستادند و توانستند حماسه ۹ دی را بیافرینند.

لازم به ذکر است، این یادواره امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و قرائت دعای کمیل، در مسجد عباسیه خیابان ۱۵ خرداد برگزار گردید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حماسه 9 دی خانه خشتی رفسنجان غلامرضا اباذری یاواره شهدای رستم آباد و رحمت آباد و 15 خرداد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان