مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در رفسنجان

مساجد پرورش دهنده نیروهای فرهنگی _ هنری متعهد در کشور

  • شناسه خبر: 52812
مساجد پرورش دهنده نیروهای فرهنگی _ هنری متعهد در کشور

حجت الاسلام رضایی گفت: کانون شهید عبدالهی در جهت فعالیت های مربوط به ایثار و شهادت، مسیر تربیتی مفیدی را در پیش پای اعضای جوان و هنرمند این کانون قرار دهد.

خانه » آخرین اخبار » مساجد پرورش دهنده نیروهای فرهنگی _ هنری متعهد در کشور
به گزارش “خانه خشتی”، و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، حجت الاسلام رضایی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به همراه جمعی از معاونین، از کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبدالهی رفسنجان بازدید کرد.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به وظایف و نقش تربیتی کانون های مساجد، گفت: کانون شهید عبدالهی در جهت فعالیت های مربوط به ایثار و شهادت، مسیر تربیتی مفیدی را در پیش پای اعضای جوان و هنرمند این کانون قرار دهد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده به تشریح دیدگاه های مقام معظم رهبری درباره کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و افزود: تمامی فعالیت های کانون باید با محوریت مسجد صورت گیرد ، چون مساجد پرورش دهنده نیروهای فرهنگی هنری متعهد در کشور می باشند و نمونه عملی این پرورش یافتگان شهدا هستند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: بر اساس فعالیت های انجام شده توسط این کانون زمینه انتقال کانون تخصصی ایثار و شهادت استان کرمان به کانون شهید عبدالهی رفسنجان فراهم گردد.
وی طی این بازدید از روند پیشرفت کتابخانه و اندیشه کده  تخصصی انقلاب، ایثار و شهادت نیز آشنا شد.
لازم به ذکر است، کانون شهید حسن عبدالهی از سال ۱۳۹۰ در جوار مسجد حضرت خدیجه (س) به همت شادروان علی عبدالهی پدر شهید عبدالهی و خانواده این شهید گرانقدر تأسیس گردیده است.
برچسب ها:
اخبار رفسنجان ایثار و شهادت حجت الاسلام رضایی خانه خشتی رفسنجان کانون فرهنگی هنری شهید عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ا.م

    واقعااین انصافه که آقای رضایی راببرندکانونی که خودارشادی هامسئولش هستندای کاش می بردندکانون دیگه ای که فعالیت سایرین هم به چشم بیاد

    نگهدار

    #اندیشکده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان