به همت مؤسسه خیریه مولای متقیان

بزرگ ترین پروژه تفریحی ورزشی آبی جنوب شرق تا اوایل سال آینده در رفسنجان به بهره برداری می رسد

  • شناسه خبر: 52366
بزرگ ترین پروژه تفریحی ورزشی آبی جنوب شرق تا اوایل سال آینده در رفسنجان به بهره برداری می رسد

مدیر عامل پارک آبی نشاط رفسنجان از وجود چهارمین استخر موج و دومین رودخانه خروشان ایران در پارک آبی نشاط رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » بزرگ ترین پروژه تفریحی ورزشی آبی جنوب شرق تا اوایل سال آینده در رفسنجان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، عصر امروز با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و فرهنگیان آموزش و پرورش رفسنجان از پارک آبی نشاط بازدید به عمل آمد.

پارک آبی نشاط از محل درآمدهای سایر فعالیت های مؤسسه ساخته می شود

در این بازدید، مدیر عامل پارک آبی نشاط با اشاره به اینکه احداث این مجموعه توسط مؤسسه خیریه مولای متقیان صورت گرفته است، گفت: مؤسسه خیریه مولای متقیان ۱۵ سال پیش در آموزش و پرورش تشکیل شد و تاکنون به صورت کاملا خیرخواهانه و بدون اعتبارات دولتی، منشأ خیر و برکات فراوان بوده است.

علی بهشتی پور از تشکیل هیئت امناء مؤسسه با حضور ۱۵ نفر از فرهنگیان و مسئولین رفسنجانی، ادامه داد: فلسفه کاری مؤسسه مولای متقیان انجام فعالیت های درآمد زا و ساخت مجموعه های دیگر از محل درآمد این فعالیت ها بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های مؤسسه در شهر رفسسنجان، ادامه داد: احداث مجموعه تالار فرهنگیان، درمانگاه و داروخانه فرهنگیان، سالن ورزشی معین زاده از جمله این اقدامات می باشد.

برای تکمیل پروژه بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز است

مدیر عامل پارک آبی نشاط با اشاره به اینکه مساحت این مجموعه ۸ هزار متر مربع می باشد و از هیچ منابع مالی دولتی برای خریداری و ساخت آن استفاده نشده، گفت: برای احداث پروژه بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تاکنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی بهشتی پور پیشرفت فیزیکی مجموعه را ۸۰ درصد بیان کرد و گفت: تمامی امور زیربنایی، موتورخانه و وسایل آبی آماده شده و امور نازک کاری و کاشی کاری آن در دست اقدام می باشد.

بزرگ ترین پروژه آبی جنوب شرق در رفسنجان احداث می شود

بهشتی پور به اشتغالزایی مجموعه برای ۱۶۰ نفر اشاره نمود و اظهار داشت: با ایجاد این مجموعه تفریحی ورزشی که بزرگ ترین پروژه آبی جنوب شرق می باشد، نشاط و روحیه را در شهرمان به وجود می آوریم و در افزایش شادی مردم نقش مؤثری خواهیم داشت.

مدیر عامل پارک آبی نشاط رفسنجان از نبود ولتاژ مناسب برق در مجموعه خبر داد و گفت: برای احداث مجموعه به ۴۰۰ کیلو وات برق نیاز داریم که متأسفانه تاکنون برای دسترسی آن مساعدتی صورت نگرفته است.

وجود چهارمین استخر موج و دومین رودخانه خروشان ایران در پارک آبی نشاط رفسنجان

علی بهشتی پور ارتفاع سرسره های پارک آبی را ۱۴ متر ارتفاع اعلام کرد و وجود چهارمین استخر موج ایران را از مزیت های آن دانست و افزود: دومین رودخانه خروشان ایران نیز در مجموعه در نظر گرفته شده است که با بهترین تجهیزات احداث شده است.

وی زمان افتتاح پروژه را اوایل سال آینده بیان کرد و اضافه کرد: در طبقه همکف استخر مجموعه طراحی شده و در دو طبقه فوقانی نیز هتل احداث می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بزرگترین پارک آبی جنوبشرق پارک آبی نشاط رفسنجان خانه خشتی مؤسسه خیریه مولای متقیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ایلیا

    عالییه خیلی منتظرشم

    سهیل

    چرا نمیسازن چه وعضشه؟لطفا پاسخگو باشید

    علی

    این مطلب ماله ساله ۹۳ هست اوایل سال اینده یعنی کی الان که اوایل سال۹۵رهستیم ولی هنوز خبری نیس همیشه پروژه هار و نصفه کار ول میکنید این چیز عادیه

    رهگذر

    اوایل سال جدید شده هااااا خبری نیس از بهره برداری این پروژه؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان