سردار کاظمینی خبر داد:خنثی سازی چند عملیات‌ انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط سپاه

  • شناسه خبر: 5229
سردار کاظمینی خبر داد:خنثی سازی چند عملیات‌ انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط سپاه

فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عید نوروز خبر داد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی توسط سپاه در […]

خانه » آخرین اخبار » سردار کاظمینی خبر داد:خنثی سازی چند عملیات‌ انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط سپاه

فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عید نوروز خبر داد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی توسط سپاه در شهر تهران و در ایام نوروز خبر داد و گفت: بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آنها برخورد کنند.

گفتنی است سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، پیش از این در اولین جلسه مشترک با فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه در سال ۹۱ از خنثی کردن توطئه مهم دشمنان که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور اقداماتی انجام دهند خبر داده و آن را از مهمترین اقدامات سپاه دانسته بود.

برچسب ها:
سردار کاظمینی خبر داد: خنثی سازی چند عملیات‌ انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان