همایش تجلیل از اساتید و معلمین قرآن رفسنجان

  • شناسه خبر: 5196
همایش تجلیل از اساتید و معلمین قرآن رفسنجان

به گزارش خبرنگارخانه خشتی ۲۰۰ نفر از مربیان و اساتید قرآن مؤسسات قرآنی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در همایش ویژه ای که به مناسبت تجلیل از مقام معلم و از طرف  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی شفیع پور برگزار گردید، شرکت […]

خانه » اجتماعی » همایش تجلیل از اساتید و معلمین قرآن رفسنجان
تجلیل ازقرانیان رفسنجان

تجلیل ازقرانیان رفسنجان

به گزارش خبرنگارخانه خشتی ۲۰۰ نفر از مربیان و اساتید قرآن مؤسسات قرآنی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در همایش ویژه ای که به مناسبت تجلیل از مقام معلم و از طرف  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی شفیع پور برگزار گردید، شرکت نمودند. این مراسم با حضور جناب آقای سعیدی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جناب آقای فتحی  مدیر دفتر فعالیت های قرآنی   برگزار شد. در برنامه آغازین همایش شایگان فر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان ضمن تبریک هفته معلم به حضار از  حضور مسئولین استان تشکر کرد.

جناب آقای سعیدی مدیرکل محترم در سخنانی بر اهمیت نقش معلم در جامعه تاکید نموده و در ادامه خطاب به مربیان قرآن افزودند: باید از این که توفیق آموزش قرآن نصیب تان شده است شاکر باشید،و شکر این نعمت بزرگ این است که مراقبت کنید تا در همه جا و در هر حالتی رفتارتان؛ مطابق گفتارتان باشد؛چرا که یک مربی قرآنی در جامعه در معرض دید و نگاه دیگران قرار دارد و جامعه تحت همین عنوان از انها انتظار دارد که الگو و سرمشق باشند. در ادامه برنامه ها آقای دکتر هادوی معاون فرهنگی دانشگاه ولیعصر(عج) ضمن سخنانی بر وجود یک برنامه راهبردی و بلندمدت در زمینه برنامه های قرآنی تاکید کردند. تشکیل چهار کارگروه با موضوعات حفظ و مفاهیم، کودک و نوجوان، تبلیغی و ترویجی و زیباخوانی قرآن کریم، از دیگر برنامه های این همایش بود. بعد از اقامه نماز جماعت ظهروعصر و صرف ناهار، دبیران کارگروه گزارش مختصری از کارگروه های خود ارائه دادند. در پایان مراسم آقای فتحی مدیر دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع بندی مطالب ارائه شده در کارگروه ها پرداخته و به سؤالات حضار پاسخ گفتند.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان