برای دومین سال

سازمان صنعت، معدن و تجارت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان اعطا می کند

  • شناسه خبر: 51946
سازمان صنعت، معدن و تجارت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان اعطا می کند

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان برای دومین سال گواهینامه حقوق مصرف کنندگان را اعطا می نماید .

خانه » آخرین اخبار » سازمان صنعت، معدن و تجارت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان اعطا می کند

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان برای دومین سال به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثری ارائه نموده اند٬ در صورت احراز شرایط و بر اساس ضوابط مربوطه، گواهینامه حقوق مصرف کنندگان را اعطا می نماید .

لذا از متقاضیان دعوت می شود با مراجعه به آدرسهای زیر، فرمهای مربوطه (فرمهای شماره ۱ و ۳) را دریافت و پس از مطالعه روند اجرایی، فرمهای مذکور را تکمیل و درخواست خود را به همراه مدارک لازم برای ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۹/۳۰ به دبیر خانه اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان کرمان تحویل و رسید دریافت نمایند .

واحدهای مشمول:

کلیه واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی، واحدهای خدماتی مانند : هتلها – دفاتر مسافرتی – مهد کودکها – نمایندگی های خدمات پس از فروش – فروشگاههای بزرگ زنجیره ای – مجموعه های ورزشی – شرکتهای پخش استانی وکلیه واحد هایی که خدمات و کالای خود را برابر مندرجات فرم ۱-۳ و ۲-۳ تولید یا ارائه می نمایند .

آدرس دبیر خانه مربوطه:

کرمان٬بلوار شهید عباسپور٬ روبروی مصلی ٬ ساختمان شهید باهنر سازمان صنعت معدن تجارت ٬ امور حقوقی و دبیرخانه اجرایی همایش ٬ شماره تلفن تماس جهت هماهنگی : ۱۵-۲۷۳۶۵۱۰ داخلی ۲۲۳

آدرس اینترنتی مرتبط:

www.ker.mimt.gov.ir

مدارک لازم جهت ثبت نام :

تکمیل فرم ثبت اطلاعات(فرم شماره یک)

تکمیل مدارک و مستندات( فرم شماره ۱-۳ جهت واحدهای تولیدی و فرم ۲-۳ جهت واحدهای خدماتی) در قالب CD یا DVD

واریز مبلغ پنج میلیون ریال توسط واحدهای متقاضی به حساب ۵۶۱۶۷۸ بانک سپه شعبه هزار کرمان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان کرمان ( حسب مصوبه کمیته پشتیبانی همایش بابت هزینه بررسی و ارزیابی .)

توجه : مبالغ واریزی به هیچ عنوان عودت داده نمی شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی سازمان صنعت، معدن و تجارت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان اعطا می کند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان