رئیس اداره استاندارد رفسنجان خبر داد

تأسیس دفتر استاندارد سازی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 51916
تأسیس دفتر استاندارد سازی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

ناهید سربازپور گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند با آموزش در فضای منطبق با صنایع روز ، از آموزش های کنترل کیفیت برخوردار بوده و عملأ برای صنایع استان تربیت و کارآموخته شوند.

خانه » آخرین اخبار » تأسیس دفتر استاندارد سازی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس اداره استاندارد رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از تأسیس دفتر استاندارد سازی در دانشگاه ولی عصر (عج) این شهرستان خبر داد و افزود: از پتانسیل های بالقوه این دانشگاه در راستای توسعه فرهنگ استاندارد سازی و افزایش پوشش خدمات استاندارد استفاده می شود.
وی اظهار داشت: آزمایشگاه های دانشگاه ولی عصر (عج) با برآورده ساختن الزامات سازمان استاندارد می توانند در زمینه های مختلف از جمله صنایع ساختمانی، اندازه گیری باقیمانده سموم، تعیین عیار فلزات گرانبها و… آکردیته شده و نه تنها به اداره استاندارد، بلکه به مردم شهر و حتی خارج از استان هم خدمات مرتبط را ارائه دهند.
ناهید سربازپور با اشاره به اینکه مشابه بعضی تجهیزات موجود در دانشگاه ولی عصر (عج) در جنوب شرق کشور وجود ندارد، گفت: همکاری دانشگاه با اداره استاندارد، زمینه ارائه این خدمات را فراهم می آورد.
وی یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه می توانند با آموزش در فضای منطبق با صنایع روز ، از آموزش های کنترل کیفیت برخوردار بوده و عملأ برای صنایع استان تربیت و کارآموخته شوند.
رئیس اداره استاندارد رفسنجان از دیگر مزایای تأسیس این دفتر، به ایجاد یک حلقه ارتباطی با صنایع از طریق اداره استاندارد خبر داد و افزود: مشکلات واحدهای صنعتی به صورت موضوعات تحقیقاتی و عناوین پایان نامه طرح و بررسی می شوند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رئیس اداره استاندارد رفسنجان ناهید سربازپور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان