فرماندار رفسنجان

مدیریت امروز باید پاسخگو و مورد رضایت مردم باشد

  • شناسه خبر: 51782
مدیریت امروز باید پاسخگو و مورد رضایت مردم باشد

فرماندار رفسنجان گفت: مدیریت امروز یعنی مدیریتی که بتواند سازمان خود را بروز نماید و به بخشنامه ها اکتفا نکند و همواره پاسخگو و مورد رضایت مردم باشد.

خانه » آخرین اخبار » مدیریت امروز باید پاسخگو و مورد رضایت مردم باشد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در نشست شورای اداری شهرستان که صبح امروز در محل سالن کنفرانس فرمانداری رفسنجان برگزار شد، به تشکیل شورای تحول اداری در جهت ارزیابی عملکرد ادارات اشاره کرد و افزود: نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور مبتنی بر سیاست های مقام معظم رهبری مصوبه اسفند سال گذشته تصویب و برای اجرا به شهرستان ها ابلاغ شده است.

وی نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های انسانی، شایسته سالاری و دانش گریایی، عدالت محوری، حفظ کرامت، توجه به اثر بخشی و تسریع خدمات اداری، توسعه نظام اداری الکترونیک و خدمات رسانی برتر و نوین، قانون گرایی، نهادینه سازی وجدان کاری و انضباط اجتماعی و تنظیم روابط و مناسبات اداری را از جمله سیاست های کلی نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مدیریت امروز یعنی مدیریتی که بتواند سازمان خود را بروز نماید و به بخشنامه ها اکتفا نکند و همواره پاسخگو و مورد رضایت مردم باشد.

جلسه شورای اداری رفسنجان4

فرماندار رفسنجان بومی سازی قوانین را در تسریع و تسهیل خدمات مؤثر خواند و اظهار داشت: بحث مطالبه گری در شهرستان ما ضعیف است و باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد.

حمید ملانوری با اشاره به شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، از کلیه رؤسای ادارات خواست کمیته تحول اداری اداره خود را تشکیل دهند و اضافه کرد: اعضای کمیسیون تحول اداری در بازدید های متعدد بر نحوه کار ادارات نظارت می کنند تا نقاط قوت و ضعف هر اداره بررسی شود.

وی شهرستان رفسنجان را از پیشتازان تشکیل این کمیسیون دانست و گفت: بازدید از ادارات به منظور کمک به اصلاح سیستم و خدمت رسانی به مردم، از ۲۶ آذر تا پایان سال انجام می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شورای اداری شهرستان رفسنجان فرماندار رفسنجان کمیسیون تحول اداری شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان