رئیس اداره استاندارد رفسنجان

اجباری شدن استاندارد وسایل بازی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 51686
اجباری شدن استاندارد وسایل بازی در رفسنجان

ناهید سرباز پور گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت کودکان، اجباری شدن استاندارد تجهیزات و وسایل بازی از سال ۱۳۸۷ مصوب شورای عالی استاندارد می باشد.

خانه » آخرین اخبار » اجباری شدن استاندارد وسایل بازی در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، جلسه استاندارد سازی وسایل بازی در مهد کودک ها، پیش دبستانی و پارک ها با حضور کارشناس وسایل بازی استاندارد استان، شهرداران بخش های رفسنجان، صفائیه، نوق و معاون برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان تشکیل شد.

سرباز پور رئیس اداره استاندارد رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: تاکنون در بازدیدهای انجام گرفته ۳۴۸ وسیله بازی غیر استاندارد شناسایی شده که ۶۵ درصد این وسایل در پارک ها، ۱۰ درصد در مراکز پیش دبستانی و ۲۵ درصد آنها در مهد کودک وجود دارد.
وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت کودکان، اجباری شدن استاندارد تجهیزات و وسایل بازی اعم از وسایل بادی و آبی الکتریکی از سال ۱۳۸۷ مصوب شورای عالی استاندارد می باشد.
ناهید سرباز پور یادآور شد: در این جلسه مصوب گردید که مسئول ایمنی و استاندارد سازی از سوی شهرداری ها و ادارات مرتبط معرفی شود تا با آموزش الزامات استاندارد را برآورده سازد.
رئیس اداره استاندارد رفسنجان تأکید کرد: بازرسی فنی از وسایل بازی توسط کارشناسان استاندارد انجام می شود تا وسایل قابل اصلاح شناسایی و پس از ورود اطلاعات به سامانه تجهیزات بازی صدور گواهی ایمنی پیگیری شوند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان استاندارد وسایل بازی خانه خشتی رئیس اداره استاندارد رفسنجان مهدکودک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان