شهردار رفسنجان:

به مشاورین بها می دهم/ موفقیت یک مجموعه مرهون مشاوره های تخصصی است

  • شناسه خبر: 51657
به مشاورین بها می دهم/ موفقیت یک مجموعه مرهون مشاوره های تخصصی است

شهردار رفسنجان حضور مشاورین در برنامه ریزی های شهری را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: حضور مشاورین در مواردی مانند شهرسازی، توسعه شهری و ترافیکی راهگشا بوده است.

خانه » آخرین اخبار » به مشاورین بها می دهم/ موفقیت یک مجموعه مرهون مشاوره های تخصصی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران از حضور ۱۲ مشاور در رشته های مختلف در مجموعه شهرداری خبر داد و گفت: مدیری موفق است که از مجموعه مشاورین اختصاصی استفاده نماید.
وی با بیان اینکه هر موفقیتی حاصل بهره گیری مناسب از مشاورین بوده است، اظهار داشت: به طور یقین یک فرد نمی تواند در همه امور متخصص باشد و نیاز به مشاورانی برای اجرای مطلوب برنامه ها دارد.

1مصاحبه مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه
علی اکبر پور محمدی راه اندازی دفتر معاونت فنی و عمرانی قوی با رشته های مختلف در رفسنجان را مفید عنوان کرد و از حضور مشاوران در آن ابراز امیدواری نمود و افزود: حضور مشاورین در برنامه ریزی های شهری بسیار تأثیرگذار است و در مواردی مانند شهرسازی، توسعه شهری و ترافیکی راهگشا بوده است.
وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولین، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اداری، شورای تأمین و کلیه همکاران مجموعه شهرداری ابراز داشت: مشارکت و همیاری مردم و انتقال پیشنهادات و نظرات آن ها در انجام بهتر برنامه ها مؤثر است.
وی با اشاره به اینکه وجود نظرات مختلف و سازنده در رشد جامعه تأثیر گذار بوده است، افزود: اگر در جامعه انتقاد نباشد، جامعه مرده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شهرداری رفسنجان شهرسازی علی اکبر پورمحمدی مشاورین شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان