ورزشکار رفسنجانی:

مسئولین خوابند/ از بالا به کسی نگاه نکنیم

  • شناسه خبر: 51608
مسئولین خوابند/ از بالا به کسی نگاه نکنیم

قهرمان آسیایی از برو و بیای ورزشکاران خارجی حرف ها به میان می آورد، از صرف پول های هنگفتی که برای آن ها خرج می کنند و هیچ نتیجه ای از آن عاید نمی شود.

خانه » آخرین اخبار » مسئولین خوابند/ از بالا به کسی نگاه نکنیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سعید اکبری دیگر قهرمان رفسنجانی که سابقه ورزشکاری او به سال ۷۸ برمی گردد، در سال ۸۵ در رشته پاورلیفتینگ نایب قهرمان ایران شده است و پس از کسب چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در رشته پرس سینه رکورد ایران را جا به جا کرده و اخیراً در همین رشته موفق به کسب طلای آسیا شده است.

شاگرد وفادار منصور پورمیرزایی که همراه با استادش در دفتر سایت «خانه خشتی» حضور یافت، می گوید: ورزش ما المپیکی نیست و حمایتی از آن نمی شود؛ و برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی باید خودمان هزینه کنیم.

از قرارداد جدیدش با باشگاه مس خبر می دهد و حمایت مدیر عامل باشگاه را قدر می داند؛ اما انگار این ها راضی اش نمی کند که باز هم زبان به شکایت دارد و از برو و بیای ورزشکاران خارجی حرف ها به میان می آرود، از صرف پول های هنگفتی که برای آن ها خرج می کنند و هیچ نتیجه ای از آن عاید نمی شود.

وی آمادگی جسمانی و قدرتی را لازمه این رشته ورزشی می داند و از حمایت استادش یاد کرده و تأکید می کند که اگر استادش نبود، ورزش را کنار می گذاشتم؛ الگوبرداری از استاد به جایی رسیده است که سعید اکبری وقتی برای تمرینات و رقابت های مختلف دور از خانواده به سر می برد، پیوسته خانواده پورمیرزایی را مثال می زند.

بازدید منصور پورمیرزایی و سعید اکبری از سایت خانه خشتی رفسنجان

قابل توجه نوجوانان و جوانان؛ در گوشی های ورزشکاری

درس و ورزش را دو عضو جدایی ناپذیر می داند و از تأثیر مثبت ورزش در یادگیری آموزشی سخن ها دارد؛

به دوران نوجوانی اش که برمی گردیم، خبری از کتک و دعوا نیست، فیگور هم نمی گیرد و می گوید: درست است که هیکلمان درشت است، اما قلب رئوفی داریم».

اخلاق سالم، منش پهلوانی و مردم داری از ویژگی هایی است که سعید اکبری به آن ها اشاره می کند و دستگیری از دیگران را مهم تر از کسب مقام می داند و پیوسته تذکر می دهد نباید از بالا به کسی نگاه کنیم.

ایام شاگرد و استادی این دو ورزشکار سراسر خاطره است، از شوخی های رژیمی گرفته تا عضله های مصنوعی استاد که با خنده برایمان تعریف می کند.

دریافت مقام های مختلف ملی و جهانی توسط این قهرمان آسیایی ما را به فکر وا می دارد که روح بزرگ آنان برای شادی مردم می تپد، این ورزشکاران بدون هیچ حمایتی قهرمانی می آورند؛ اگر حمایت شوند کولاک می کنند، امید داریم با حمایت بیش از پیش مسئولین شاهد توجه به ورزش به عنوان مهم ترین و سالم ترین تفریح مردمی باشیم.

بازدید منصور پورمیرزایی و سعید اکبری از سایت خانه خشتی رفسنجان1

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پرس سینه خانه خشتی سعید اکبری فیگور قهرمان آسیا قهرمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان