یادداشت/ علی محرابی زاده

شورای شهر کشکوئیه مشکلات مردم را فراموش نکند

  • شناسه خبر: 51543
شورای شهر کشکوئیه مشکلات مردم را فراموش نکند

متاسفانه امروز مسئولین استانی و بعضا کشوری اگر به منطقه ۳ ساعت سفر داشته باشند شاید سهم بخش کشکوئیه ۱۰ دقیقه باشد.

خانه » آخرین اخبار » شورای شهر کشکوئیه مشکلات مردم را فراموش نکند

به گزارش “خانه خشتی”، معمولا در شهر های کوچک و مراکز کمتر توسعه یافته وقتی توسعه ای ایجاد شود، این رشد خیلی خوب برای مردم نمایان می‌شود و رخ نمایی می کند. کشکوئیه یکی از شهر هایی است که در چند سال اخیر به همت مردم و تلاش برخی از مسئولین دلسوز به مکان مناسبی در زمینه پیشرفت و توسعه رسیده است. داشتن حساسیت، دلسوزی و قانون پذیری به عنوان عامل اصلی،‌ زمینه پیشرفت و رشد را در شهر کشکوئیه فراهم کرده است. با این وجود متاسفانه گاهی اوقات شاهد بی توجهی برخی از مسئولین نسبت به خواسته های به حق و قانونی مردم هستیم. دغدغه مردم رسیدگی به امورشان است و دردناک است اگر امروز بعد از گذشت ۳۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خواسته های مردم بی توجهی کنیم و به جای اینکه برای بی اعتنایی امروز، امروز پاسخ گو باشیم به دنبال توجیه کردن برای فردا هستیم ادامه روند بی توجهی مسئولین برای مردم پذیرفتنی نیست و متاسفانه شهرکشکوئیه از ۲۵ شهریور همچنان بدون شهردار می باشد و اعضاءشورای شهر هم پس از جلسات متعدد مشورتی با مسئولان هنوز فردی توانمند برای تصدی شهرداری کشکوئیه انتخاب نکرده اند.

لازم به ذکر است اگر بخواهیم وحدت ایجاد کنیم ابتدا باید اعتدال را رعایت کنیم، عدالت را برقرار کنیم.

بر قراری عدالت و پایبند بودن به اعتدال تنها راه ایجاد وحدت در بین مسئولین و مردم است و از آنجا که اعضاء شورای شهر منتخبین مردم هستند رسالت ایجاد وحدت بین مردم و سایر مسئولین بر دوششان است، البته این به این معناست که در برابر رفع مشلات مردم طبق قانون عملکرد خوب و منطقی از خود نشان دهند و خود را جوابگوی مردم بدانند و تا زمانی که این مسئولیت بردوششان است مطالبات مردم را پیگیری نمایند.

حضور مسئولین استانی و کشوری در منطقه می تواند ثمراتی مفیدی برای مردم داشته باشد باید سعی کرد حضور و سفر مسئولین در بخش های شهرستان رفسنجان به طور مساوی باشد. متاسفانه امروز مسئولین استانی و بعضا کشوری اگر به منطقه ۳ ساعت سفر داشته باشند شاید سهم بخش کشکوئیه ۱۰ دقیقه باشد. مگر مسئولین ما و مردم ما درخواست و مشکلات ندارند. البته اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم باید بگوییم مسئولین دستگاه های اجرایی بخش و شورای اسلامی شهر نیز باید در این گونه برنامه ریزی ها سهم خود را بیشتر از اینها ببینند و بی تفاوت نباشند.

امروز دغدغه های مردم پیرامون مسائل شهر، استفاده از همه پتانسیل ها بدون از نگاه منطقه ای تکیه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت حل مشکلات مردم است.

یادداشت از علی محرابی زاده

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شورای شهر کشکوئیه کشکوئیه کشکوئیه رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان