دوچرخه ای با بوق لوکوموتیو که از بلند شدن یک بوئینگ پرسروصداتر است

  • شناسه خبر: 5119
دوچرخه ای با بوق لوکوموتیو که از بلند شدن یک بوئینگ پرسروصداتر است

احتمالا برای همه شما پیش آمده است که به عنوان یک راننده، به دوچرخه سواران کمتر اعتنا کنید و از اینکه بدون سر و صدای جلوی ماشین تان سبز می شوند کلافه شوید. اما شاید با دیدن این دوچرخه نظرتان عوض شود و بخواهید بدون اینکه آسیبی ببینید، به دوچرخه ها بیشتر توجه کنید. دوچرخه […]

خانه » اقتصادی » دوچرخه ای با بوق لوکوموتیو که از بلند شدن یک بوئینگ پرسروصداتر است

احتمالا برای همه شما پیش آمده است که به عنوان یک راننده، به دوچرخه سواران کمتر اعتنا کنید و از اینکه بدون سر و صدای جلوی ماشین تان سبز می شوند کلافه شوید. اما شاید با دیدن این دوچرخه نظرتان عوض شود و بخواهید بدون اینکه آسیبی ببینید، به دوچرخه ها بیشتر توجه کنید.

دوچرخه ای با بوق شیپوری! بله، دوچرخه ای که با سه بوق شیپور مانند که در جلوی آن تعبیه شده است قادر است صدای ۱۷۸ دسیبلی ایجاد کند.

آیا تا به حال به این فکر می کردید که یک دوچرخه را با جت مقایسه کنید! شاید الان وقت این کار باشد، یک جت در حال بلند شدن از زمین صدایی بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ دسیبل تولید می کند.

دوچرخه سواران می توانند با این بوق شیپوری هر ماشینی را که به سمت آنها منحرف شده بترسانند! واقعا صدای مهیبی دارد و البته احتمالا در دراز مدت آسیب های شنوایی را باعث می شود. اما شاید در حال حاضر بهترین راهی باشد که بتواند باعث کاهش خطرات دوچرخه سواری در جاده و خیابان شود.

بوق استفاده شده در دوچرخه با مدلی که در لوکوموتیوهای فعلی استفاده می شود، همسان است و قدرت آن نیز از یک کپسول که در جلوی زین قرار گرفته، تامین می شود. هرچند که قرار گرفتن این مخزن باعث شده زین دوچرخه روی لاستیک عقب قرار گیرد که مطمئنا باعث سخت تر شدن دوچرخه سواری می شود و از نظر ظاهری نیز شکل ناهنجاری دارد.

شاید همه این معایب را بتوان تحمل کرد اما قیمت ۸۰۰۰ دلاری آن به نظر کمی غیر معقول است. احتمالا تنها کاربرد این دوچرخه برای ساختن کلیپ های سرگرم کننده و تبلیغاتی باشد. به نظر شما راه بهتری برای کم کردن خطرات ناشی از دوچرخه سواری وجود ندارد؟

به نقل از نارنجی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان