هم زمان با هفته بسیج:

رقابت تیم های والیبال بانوان ورزشکار بخش های رفسنجان به پایان رسید+عکس

  • شناسه خبر: 51118
رقابت تیم های والیبال بانوان ورزشکار بخش های رفسنجان به پایان رسید+عکس

مسابقات والیبال بانوان بخش های شهرستان رفسنجان با برتری تیم روستای حمید آباد به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » رقابت تیم های والیبال بانوان ورزشکار بخش های رفسنجان به پایان رسید+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، اختتامیه مسابقات والیبال بانوان بخش های شهرستان رفسنجان به همت هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن ورزشی روستای حمید آباد برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به مدت سه روز و با حضور ۱۴۰ ورزشکار بانو در قالب ۹ تیم شرکت کننده از بخش های مرکزی، بهرمان، فردوس، کشکوئیه برپا شده بود تیم حمید آباد با کسب بیشترین امتیاز اول شد و توانست به عنوان منتخب به مرحله استانی راه یابد؛ هم چنین تیم های محمد آباد میثم و قاسم آباد نیز به مقام دوم و سوم دست یافتند و تیم والیبال بهرمان نیز موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شد.

تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان1

در آیین اختتامیه که عصر دیروز با حضور رییس و نایب رییس بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی، فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و شورای اسلامی و دهیاری روستای حمید آباد رفسنجان و سایر مسئولین برگزار شده بود، از تیم های منتخب با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

حجت الاسلام موسوی امام جماعت روستای حمید آباد در این مراسم با اشاره به حضور ورزشکاران در صحنه مبارزه با شیطان و نفس اماره، گفت: ما همیشه در حال جنگیم،  و این جنگ به میدان های ورزشی منحصر نمی شود، بلکه ما باید در میدان جهاد با شیطان نیز پیروز شویم.

وی در ادامه نبود سیستم گرمایشی و سرمایشی را از مشکلات سالن ورزشی روستای حمید آباد عنوان کرد و خواستار حمایت مسئولین برای رفع آن شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز با تبریک هفته بسیج و آرزوی داشتن روحیه بسیجی برای همگی به منظور حضور و تلاش در جهت حفظ ارزش های نظام و انقلاب، از حضور بانوان ورزشکار در مسابقات بخش های شهرستان تشکر کرد و گفت: ما برای توسعه شهرستان به نیروهای تازه نفس نیاز داریم تا جامعه ای شاداب و با نشاط داشته باشیم.

وی از ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن ورزشی روستای حمید آباد ابراز امیدواری کرد و افزود: در اعتبارات امسال این موضوع گنجانده شده است و پیگیری می کنیم تا اجرایی شود.

تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان4 3تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان6 تجلیل از قهرمانان والیبال بانوان در رفسنجان8

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بانوان ورزشکار رفسنجان خانه خشتی روستاهای رفسنجان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی والیبال رفسنجان ورزش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان