استقبال رفسنجانی ها از مسابقه کتابخوانی «من زنده ام»/افتتاح نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 51053
استقبال رفسنجانی ها از مسابقه کتابخوانی «من زنده ام»/افتتاح نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس در رفسنجان

مدیر اجرایی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) از استقبال شهروندان رفسنجانی جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی «من زنده ام» خبر داد و گفت: نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس در رفسنجان افتتاح می شود.

خانه » آخرین اخبار » استقبال رفسنجانی ها از مسابقه کتابخوانی «من زنده ام»/افتتاح نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس در رفسنجان

حسین رمضانی مدیر اجرایی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان رفسنجانی از مسابقه کتابخوانی «من زنده ام» گفت: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی این کتاب ۵۵۸ صفحه ای که شامل خاطرات خانم معصومه آباد در سن ۱۷ سالگی و دوران اسارت وی می باشد تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی با اشاره به فروش کتاب «من زنده ام» در بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) با ۶۰ درصد تخفیف به خبرنگار ما گفت: متقاضیان با خرید کتاب و ارسال کد مخصوص می توانند در مسابقه شرکت کنند.

رمضانی همکاری در اجرای این مسابقه را در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب گلزار شهدا عنوان کرد و افزود: به همین منظور پنج شنبه ششم آذر ماه، نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان افتتاح می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود بنیاد مهدویت خانه خشتی گلزار شهدا رفسنجان معصومه آباد من زنده ام نمایشگاه یک هزار کتاب دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان