منقدان دولت فقط ‌چند نفر ‌نیستند/ از انتقاد استفاده انتخاباتی نشود

  • شناسه خبر: 510
منقدان دولت فقط ‌چند نفر ‌نیستند/ از انتقاد استفاده انتخاباتی نشود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتفله اسلامی با بیان اینکه “منتقدان دولت در چند نفر و یا در یک گروه حصر نمی‌شود و نقد هم به معنای منفی‌بافی و ندیدن نکات مثبت نیست”، از استفاده ابزاری گروه صدای ملت از واژه نقد، انتقاد کرد. محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در […]

خانه » سیاسی » منقدان دولت فقط ‌چند نفر ‌نیستند/ از انتقاد استفاده انتخاباتی نشود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب مؤتفله اسلامی با بیان اینکه “منتقدان دولت در چند نفر و یا در یک گروه حصر نمی‌شود و نقد هم به معنای منفی‌بافی و ندیدن نکات مثبت نیست”، از استفاده ابزاری گروه صدای ملت از واژه نقد، انتقاد کرد.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به گروهی که خود را منتقد دولت می‌خوانند، گفت: این گروه ابتدا خود را منتقد دولت معرفی کردند اما وقتی دیدند این موضوع مورد اقبال مردم قرار نمی‌گیرد، نام گروه خود را گذاشتند صدای ملت و در داخل پرانتز نوشتند “منتقد دولت”.

وی با بیان اینکه منتقدان دولت در چند نفر و یا در یک گروه حصر نمی‌شود، افزود: دلسوزان انقلاب همواره انتقادهای به دولت داشتند اما ممکن است برخی منتقد متعصب باشند و فکر کنند که خودشان تنها منتقد دولت هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه استفاده ابزاری از انتقاد نمی‌تواند برای گروه‌های سیاسی در انتخابات مناسب باشد، گفت: مردم افرادی که دلسوزانه نقد می‌کنند را می‌شناسند و بین کسانی که نقد را روشی برای اصلاح امور می‌دانند، با کسانی که از آن استفاده تبلیغاتی‌ می‌کنند، تفاوت قائل هستند.

حبیبی با بیان اینکه معنای واژه نقد، ارزیابی است، تصریح کرد: اینکه برخی‌ها بخواهند نقد را به معنای منفی‌بافی و ندیدن نکات مثبت تلقی کنند، معنای نقد را به خوبی متوجه نشده‌اند و بهتر است معنای نقد را درست بدانند.

برچسب ها:
منقدان دولت فقط ‌چند نفر ‌نیستند/ از انتقاد استفاده انتخاباتی نشود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان