رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خبر داد:

تخفیف ویژه تحصیلی دانشگاه های رفسنجان برای هنرمندان

  • شناسه خبر: 50977
تخفیف ویژه تحصیلی دانشگاه های رفسنجان برای هنرمندان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از همکاری این اداره با دانشگاه های مفاخر و کار خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تخفیف ویژه تحصیلی دانشگاه های رفسنجان برای هنرمندان

حسین تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا، کلیه هنرمندان و علاقمندان به ادامه تحصیل در رفسنجان با مراجعه به اداره ارشاد و دریافت معرفی نامه می توانند در دانشگاه های مفاخر و کار مشغول به تحصیل شوند.

وی ادامه داد: دانشگاه کار در رشته های روان شناسی، مدیریت صنعتی و سایر رشته های فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی با تخفیف ۴۰ درصد ویژه هنرمندان دانشجو می پذیرد.

حسین تقوی با اشاره به وجود بیش از ۱۰ رشته در دانشگاه مفاخر در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اظهار داشت: علاقمندان به رشته های حسابداری، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مترجمی زبان، طراحی دوخت و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و رشته های حسابداری، نقاشی، گرافیک و تربیت بدنی در مقطع کاردانی پیوسته برای متقاضیان که با تخفیف ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

حسین تقوی در ادامه از پیگیری های این اداره با اداره کل ارشاد به منظور تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در رفسنجان خبر داد و گفت: در صورتی که مجوزهای لازم به شهرستان ها داده شود، رشته های هنری را در رفسنجان راه اندازی می کنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان