حکم اعدام قاتل شهید علی‌محمدی تأیید شد

  • شناسه خبر: 5091
حکم اعدام قاتل شهید علی‌محمدی تأیید شد

خانه خشتی: حکم اعدام مجید جمالی‌فشی، عامل ترور و شهادت دکتر علی‌محمدی به اتهام محاربه، در شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور تأیید شد. ه گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، حکم اعدام مجید جمالی فشی، عامل ترور و شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی در شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور تأیید شد. جلسه محاکمه این متهم […]

خانه » آخرین اخبار » حکم اعدام قاتل شهید علی‌محمدی تأیید شد
حکم اعدام قاتل شهیدعلی محمدی

حکم اعدام قاتل شهیدعلی محمدی

خانه خشتی: حکم اعدام مجید جمالی‌فشی، عامل ترور و شهادت دکتر علی‌محمدی به اتهام محاربه، در شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور تأیید شد.

ه گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، حکم اعدام مجید جمالی فشی، عامل ترور و شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی در شعبه ۱۴ دیوان عالی کشور تأیید شد.

جلسه محاکمه این متهم در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که ۶ روز بعد ،حکم اعدام وی صادر شد.

محاربه و افساد فی‌الارض از طریق ترور شهید علی‌محمدی به واسطه مستقر کردن موتورسیکلت و انفجار آن، همکاری با رژیم صهیونیستی و شبکه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسکونی ناشی از انفجار بمب و نگهداری مواد روانگردان، از اتهامات این متهم بود.

این پرونده پس از صدور حکم به دیوان عالی کشور ارسال شد که در نهایت یک منبع آگاه به خبرنگار قضایی فارس گفت مدتی قبل این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان