اعلام آمادگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی جهت اکران مردمی فیلم عمار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 50868
اعلام آمادگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی جهت اکران مردمی فیلم عمار در رفسنجان

احمد مرادی زاده از نامگذاری هجدهم دی ماه با عنوان روز رفسنجان خبر داد و گفت: پیشنهاد می کنیم زمان اکران های مردمی از این روز آغاز شود.

خانه » اعلام آمادگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی جهت اکران مردمی فیلم عمار در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در نشست مشترک ستاد جشنواره مردمی فیلم عمار با دبیر جشنواره فیلم کشور در رفسنجان با اشاره به استقبال مردمی از پخش فیلم های منتخب جشنواره عمار در سال گذشته در سینما امین رفسنجان، ابراز داشت: اصل کار جشنواره عمار بسیار ارزشمند است و از آن حمایت می کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور از آمادگی آموزش و پرورش و دانشگاه های رفسنجان برای اکران های مردمی خبر داد و گفت: اکنون که همه فضاها از جمله شهرداری، اداره ارشاد و سپاه آماده اند، باید از این فرصت استفاده کنیم.

حمید ملانوری نیز پایه و اساس هر کاری را برنامه های فرهنگی دانست و گفت: اگر احساس کنیم مسیری برای جوانان ما وجود دارد و ابزاری فرهنگی به آن کمک می کند، علاقمندیم از آن حمایت کنیم.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: برپایی جشنواره عمار حرکت خوبی است و باید تلاش کنیم جریان صحیحی ایجاد شود.

نشست ستاد جشنواره فیلم عمار در رفسنجان1

معاون فرهنگی آموزش و پرورش نیز از آمادگی دانش آموزان رفسنجانی جهت ساخت مستند ویژه راهیان نور خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار تعامل داشته باشیم و علاقمندان را معرفی کنیم.

مصطفی هادوی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه ولی عصر (عج) نیز جشنواره عمار را در ایجاد نگاه جدید افراد مؤثر خواند و گفت: ارائه فراخوان برای دریافت سوژه و سفارش آن به فیلمسازان جهت تولید، موجب می شود ما نیز در شهرستان محصول فیلم داشته باشیم.

وی هم چنین ابراز داشت: مقام معظم رهبری همواره به مردم اعتماد داشته و از کارهای مردمی حمایت کرده است.

حسین تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از برگزاری دوره های مختلف نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در شهرستان خبر داد و گفت: فیلم باید در جوانان و نوجوانان تأثیرگذار باشد؛ بنابراین از هر اثری که پیامی را منتقل کند حمایت می کنیم.

وی در ادامه از همکاری این اداره برای نمایش فیلم های جشنواره عمار در کانون های مساجد ابراز امیدواری کرد.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان در ادامه با اشاره به وجود پتانسیل های مطلوب در روستاها و بخش های تابعه افزود: سال گذشته در نوق و کشکوئیه فیلم ها را نمایش دادیم و قصد داریم جهت افزایش کمیت و کیفیت کار، برای هر بخش دبیر اجرایی انتخاب کنیم.

احمد مرادی زاده به زمان اکران فیلم های جشنواره عمار از ابتدای دی ماه اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار بسیج یک روز را به نام شهرستان رفسنجان اختصاص داده و در همین راستا هجدهم دی ماه به این عنوان نامگذاری شده است.

وی پیشنهاد داد: با توجه به اینکه در این روز مجسمه شاه توسط مردم رفسنجان پایین کشیده شد، پیشنهاد می کنیم زمان اکران های مردمی از این روز آغاز شود.

نشست ستاد جشنواره فیلم عمار در رفسنجان2

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اداره آموزش و پرورش رفسنجان اداره ارشاد رفسنجان جشنواره فیلم عمار خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان روز رفسنجان سپاه هجدهم دی ماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان