قاضی سراج پس ازنهمین جلسه دادگاه فسادمالی: خودم را می‌بازم وقتی می بینم گروه آریا همه چیز کشور را برده‌اند

  • شناسه خبر: 5086
قاضی سراج پس ازنهمین جلسه دادگاه فسادمالی: خودم را می‌بازم وقتی می بینم گروه آریا همه چیز کشور را برده‌اند

خانه خشتی: قاضی سراج گفت: به عنوان یک شهروند خودم را می‌بازم وقتی می‌بینم که گروه آریا همه چیز کشور را برده بودند. به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از فارس؛ قاضی ناصر سراج در جلسه بعدازظهر رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در پاسخ به سخنان وکیل مدافع یکی از […]

خانه » آخرین اخبار » قاضی سراج پس ازنهمین جلسه دادگاه فسادمالی: خودم را می‌بازم وقتی می بینم گروه آریا همه چیز کشور را برده‌اند
قاضی سراج قاضی پرونده فسادمالی 3000 میلیاردی

قاضی سراج قاضی پرونده فسادمالی ۳۰۰۰ میلیاردی

خانه خشتی: قاضی سراج گفت: به عنوان یک شهروند خودم را می‌بازم وقتی می‌بینم که گروه آریا همه چیز کشور را برده بودند.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل از فارس؛ قاضی ناصر سراج در جلسه بعدازظهر رسیدگی به پرونده فساد مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در پاسخ به سخنان وکیل مدافع یکی از متهمان که سعی در بی‌گناه جلوه دادن متهم و همچنین قانونی جلوه دادن فعالیت‌های گروه آریا داشت با اعلام این خبر افزود: این گروه چهار سری جنجال‌های ما را در حدود ۱۲ هزار هکتار باثمن بخس برده است.

وی افزود: ۵۰ درصد فولاد کشور را با در اختیار داشتن گروه ملی فولاد و همچنین ۲۵ درصد دیگر آن را در قبال دو طبقه کردن مسیر نور به رامسر قرار بود در اختیار بگیرد می‌دانید یعنی چی؟ این گروه در واردات و صادرات گوشت و همچنین کلیه فعالیت‌های کشاورزی ورود پیدا کرده بودند. تنها با ۵۰ میلیون تومان دارایی اموال  کشور را به تاراج بردند.

سراج با اشاره به این مطلب که واقعا اگر کمی وجدان داشتید می‌دانستید که اصلا نباید از این متهمان دفاع کنید گفت: خوب است به عنوان یک شهروند حداقل بدانید که چه بلای برای کشورمان آورده‌اند.

قاضی دادگاه خطاب به وکیل یکی از متهمان با اشاره به این مطلب که برای دادن ۵ میلیون تومان وام ازدواج به یک زوج جوان ۱۰ بار وثیقه و ضمانت می‌گیرند آخرش هم وام را نمی‌گیرند گفت: باید پرسید چگونه است که ۳ هزار میلیارد تومان امکانات و تسهیلات به یک گروه آن هم در مدت چند ماه اختصاص پیدا می‌کند.

قاضی سراج خطاب به مستمعین و وکلای متهمان گفت: شعبه کیش حق نداشته است تسهیلات را به خارج از منطقه کیش بدهد اما بروید ببینید پول‌های گرفته شده فقط سر از کدام کشور درآورده است. بروید برزیل و روسیه را ببینید که پول‌ها در آنجا مصرف شده است این گروه به میزان ریالی همین پرونده اعتبارات ارزی از کشور خارج کرده است.

سراج خطاب به حاضرین در دادگاه گفت: ببخشید اگر عصبانی شده‌ام اما به عنوان یک شهروند وقتی اقدامات این گروه را می‌بینم خودم را می‌بازم همه چیز کشور را از کشور قرار بوده است بیرون ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان