دبیر جشنواره مردمی عمار کشور دررفسنجان تاکید کرد:

اکران مردمی مصرف را بالا نمی برد بلکه در تولید نیز تاثیر می گذارد

  • شناسه خبر: 50852
اکران مردمی مصرف را بالا نمی برد بلکه در تولید نیز تاثیر می گذارد

حامد بامروت نژاد گفت:همه تلاش جشنواره عمار این است که مسیررشد سینمای انقلاب را طبیعی کند.

خانه » اکران مردمی مصرف را بالا نمی برد بلکه در تولید نیز تاثیر می گذارد

به گزارش خبرنگار“خانه خشتی”، با حضور دبیر جشنواره عمار کشور نشست صمیمی ستاد برگزاری جشنواره عمار دررفسنجان برگزار شد.

حامد بامروت نژاد در این نشست شکل گیری اکران مردمی را در راستای بایکوت شدن فضایی برای پخش بخشی از فیلم های اکثریت مردمی عنوان کرد و گفت: همه تلاش جشنواره عمار این است که مسیر رشد سینمای انقلاب را طبیعی کند.

وی از نبود سازماندهی طبیعی سینماها در کشور گلایه کرد و تعداد سینماهای حول میدان انقلاب را به اندازه کل سینماهای استان کرمان دانست و اظهارداشت: وجود ۷۰ درصد سینماها در تهران طبیعی نیست.

بامروت نژاد قواره سینمای ایران را ناقص بیان داشت و افزود: عمار مردم را به سینماکشاند و با گسترش اکران های مردمی کاربرد مساجد را به آن ها بازگرداند.

وی جشنواره عمار را علاوه بر داشتن ظرفیت موضوعیت آن عنوان کرد و گفت: ما با ایجاد بخش «فیلم ما» در جشنواره عمار قصد داریم سوژه های مردمی که توسط مردم شناسایی می شوند بیابیم و به فیلم تبدیل کنیم.

حامد بامروت نژاد در ادامه بهانه اکران فیلم های عمار را پخش فیلم، اجرای کار فرهنگی، فعال نمودن مسجد، و شناخت و سرکشی خانواده شهدا و امثالهم بیان کرد و گفت: عمار سینمارا با مردم آشتی داد و قصد دارد جبهه فرهنگی انقلاب را با مردم آشتی دهد.

دبیر جشنواره عمار کشور بازخورد مخاطب را از اهداف جشنواره عنوان کرد و از تلاش عمار برای شناخت سوژه های مردمی ابراز امیدواری کرد و گفت: اکران مردمی صرفا مصرف فرهنگی را بالا نمی برد بلکه توزیع عمار در تولید نیز تاثیر دارد.

بامروت نژاد از استقبال مردمی ابراز خرسندی کرد وافزود: امیدواریم با گسترش کمی و کیفی سایر سنگرهارا فتح کنیم و در آموزش و تولید نیز وارد شویم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشنواره مردمی عمار حامد مروت نژاد خانه خشتی عمار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان