فرماندار رفسنجان تأکید کرد:

توسعه ورزش در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 50849
توسعه ورزش در شهرستان رفسنجان

حمید ملانوری گفت: ورزشگاه بزرگی در ابتدای ورودی جاده مس سرچشمه در حال احداث است که امکان خوب ورزشی را برای ما ایجاد می کند.

خانه » آخرین اخبار » توسعه ورزش در شهرستان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، بازی بین دو تیم مس رفسنجان و رسانه ورزش را انجام فعالیت فرهنگی و بسیار خوب دانست و افزود: این بازی باعث انسجام ورزشکاران و اهالی فرهنگ و شادابی و نشاط بین قشر جوان می شود.

وی با اشاره به نیت خیرخواهانه این بازی که هزینه آن صرف معالجه بیماران سرطانی شهرستان می شود خاطر نشان کرد: دعوت فوتبال رسانه و شرکت آنان در این مسابقه باعث آشنایی بیشتر ورزشکاران با اهالی ورزش می گردد و دید ما را نسبت به مسائل ورزشی بازتر می کند.

حمید ملانوری فواید خوب این مسابقه را معرفی ورزش شهرستان رفسنجان عنوان کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم مشکلات و موانع آن رفع گردد و ورزشکاران با امکانات بهتری مقام کسب کنند.

وی با یادآوری کسب مدال نقره در بازی اینچئون توسط منصور پور میرزایی، خاطر نشان کرد: یک بخش از این برنامه تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان در ورزش بود که این باعث استمرار و ترغیب انگیزه ورزشکاران می شود.

فرماندار رفسنجان در خصوص ورزشگاه شرکت مس سرچشمه به خبرنگار ما گفت: شرکت مس سال هاست که ورزشگاه دارد و آن را اداره و مدیریت می کند و با پشتیبانی نزدیک به ۲۰ تیم در رشته های مختلف، هم اکنون تیم بزرگسالان فوتبال ما با برد های پی در پی باعث افتخار شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی این تیم و سایر تیم ها به عهده مس می باشد، تصریح کرد: ورزشگاه بزرگی در ابتدای ورودی جاده مس سرچشمه در حال احداث است که امکان خوب ورزشی را برای ما ایجاد می کند ، اما توقع ما این است که ورزش در شهرستان رفسنجان بیشتر توسعه یابد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بازی اینچئون تیم رسانه ورزش خانه خشتی رفسنجان مس رفسنجان مس سرچشمه منصور پورمیرزایی ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان