رشد بیشتر انتشارات سورمه رفسنجان در سایه حمایت مسئولین

  • شناسه خبر: 50717
رشد بیشتر انتشارات سورمه رفسنجان در سایه حمایت مسئولین

مدیر انتشارات سورمه رفسنجان گفت: با وجود آنکه این انتشارات یکی از فعال ترین ناشران در سطح استان است اما به نسبت سایر شهرستان ها توجه کمتری از سوی مسئولین به آن می شود.

خانه » آخرین اخبار » رشد بیشتر انتشارات سورمه رفسنجان در سایه حمایت مسئولین

امیر حسین نورالدینی مدیر انتشارات سورمه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به آغاز به کار این انتشارات از سال ۱۳۹۰ در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون ۶۰ عنوان کتاب توسط این انتشارات به چاپ رسیده است که از این تعداد ۱۰ عنوان کتاب به چاپ دوم و ۳ عنوان به چاپ سوم رسیده اند.

وی افزود: انتشارات سورمه همچنین چاپ ۶ عنوان کتاب با موضوع مدیریت را در کارنامه کاری خود را دارد که هم اکنون در دانشگاه آزاد رفسنجان در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شوند.

نورالدینی با اشاره به چاپ چندین مجموعه شعر طنز و کوتاه توسط اولین انتشارات رفسنجان تصریح کرد: این انتشارات در حوزه پژوهش با شرکت در جشنواره دفاع مقدس کار برتر شناخته شد و همچنین در حوزه کودک نیز از سوی انتشارات رشد وابسته به وزارت آموزش و پروش، از آن تقدیر شد.

وی خاطر نشان کرد: انتشارات سورمه رفسنجان در سال ۹۲ ناشر نمونه استان شناخته شده است.

مدیر انتشارات سورمه رفسنجان از اختصاص بخش ویژه ای به کتاب اولی ها در این انتشارات خبر داد و گفت: در این بخش از کسانی که برای اولین بار بخواهند کتاب خود را به چاپ برسانند حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی افزود: این انتشارات با در اختیار داشتن یک مرکز بخش و همکاری با مرکز پخش موفق در تهران امکان پخش آثارش را در سراسر کشور فراهم کرده است و همچنین با همکاری مجمع ناشران شمال شرق استان امکان پخش آثار این ناشر در نمایشگاه های سراسر کشور فراهم شده است.

امیر حسین نورالدینی در پایان یادآور شد: با وجود آنکه این انتشارات یکی از فعال ترین ناشران در سطح استان است اما به نسبت سایر شهرستان ها توجه کمتری از سوی مسئولین به آن می شود، علاقمندیم که مسئولین با شناخت این انتشارات حمایت خود را از آن افزایش دهند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انتشارات سورمه خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان