امام جمعه رفسنجان:

هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند

  • شناسه خبر: 50479
هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند

امام جمعه رفسنجان گفت: جوانان بدانند که هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند، تمام ابزارهای جدیدی که بوجود می آیند نمی توانند بقای خود را حفظ کند اما کتاب با گذشت قرن ها هنوز جایگاه خود را حفظ نموده است.

خانه » آخرین اخبار » هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با توصیه ی جوانان به مطالعه کتاب های سودمند اظهار داشت: کتاب باید جزوی از زندگی رزومره انسان قرار گیرد و هر فرد باید ساعتی از وقتی روزانه خود را به مطالعه اختصاص دهد.

وی افزود: جوانان بدانند که هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند، تمام ابزارهای جدیدی که بوجود می آیند نمی توانند بقای خود را حفظ کند، این ابزار از گذشته که به صورت نوار و سی دی بوده است تا به امروز که بصورت اینترنت، وایبر و واتس آپ است روزی به کهنگی می رسند اما کتاب با گذشت قرن ها هنوز جایگاه خود را حفظ نموده و دارای تنوع و تازگی است و هنوز شاهد منزلت آن هستیم.

رمضانی پور به بها دادن به مطالعه کتاب هایی با تاریخ مصرف فعلی اشاره کرد و بیان داشت: ضرورتی در مطالعه کتابی که در زمان حال بوی کهنگی دارد وجود ندارد همچنین لازم است از کتبی بهره بگیریم که نویسندگان آنان بدون غرض می نویسند و برای اثر خود تلاش می کنند.

وی همچنین مطالعه در تمام زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و … را ضروری دانست و افزود: امروزه در جامعه ضعف سیاسی کمتردیده می شود اما ضعف اعتقادی بسیار بیش از پیش افزایش یافته و منشا بسیار ی از مشکلات جامعه ناشی از ضعف در باورهای دینی می باشد لذا توصیه بسیار به مطالعه در این زمینه می شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: برای جبران ضعف اعتقادی می توانیم ازقرآن به عنوان کتاب جاویدان و تفسیر آن استفاده ببریم و همچنین ازادعیه و کتب روایی بهره گیریم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان کتاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان