در نشست فرمانده سپاه با اصحاب رسانه مطرح شد:

رسانه ها با آگاهی و علم روز زیبایی های بسیج را نشان دهند

  • شناسه خبر: 50444
رسانه ها با آگاهی و علم روز زیبایی های بسیج را نشان دهند

سرهنگ علی اسدی گفت: رسانه ها اگر بخواهند نقش آفرین باشند بایستی در جنگ نرم نسبت به مسائل روز و ابزار های مؤثر رسانه ای در نبرد اطلاع رسانی دنیا مجهز به آگاهی و علم روز باشند.

خانه » آخرین اخبار » رسانه ها با آگاهی و علم روز زیبایی های بسیج را نشان دهند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت هفته بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اصحاب رسانه در محل ناحیه سپاه شهرستان برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی خدمتگزاران و اصحاب رسانه که در پیشرفت ارزش ها و انقلاب خدمت می کنند گفت: برنامه های هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در شهرستان رفسنجان اجرا می شود.

وی یادآور شد: بسیج در ۵ آذر ماه سال ۵۸ با فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد و کسانی که دلسوز ارزش ها و انقلاب بودند با آمادگی در قالب بسیج گروه هایی تشکیل دادند و سازمانی تحت عنوان بسیج زیر نظر سپاه فعالیت خود را آغاز نمود و بسیج و سپاه در اساس نامه این نهاد نوشته شد.

سرهنگ علی اسدی در ادامه افزود: با شروع جنگ تحمیلی بسیج به کمک مرزبانان شتافت و جلوی زیاد خواهی ها را گرفت.

وی با اشاره به اینکه بسیج در ۸ سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد و با موفقیت به پیروزی رسید خاطر نشان کرد: بسیج به دنیا نشان داد که همیشه در صحنه است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان داشت: بسیج بعد از جنگ با موانع و مشکلات بسیار نیز درعرصه های سازندگی وارد عمل شد و طبق فرمان ولایت در مناطق محروم حرکت هایی انجام داد.

وی ضمن اشاره به فتنه های عمده در سال های ۷۸ و ۸۸ که به پشتیبانی کشورهای بیگانه در کشور ایران اتفاق افتاد، افزود: با ورود بسیج در این عرصه و دفاع این فتنه ها فروکش کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری نتیجه گرفت و پیروز شدیم.

سرهنگ اسدی با یادآوری کوتاه نیامدن و ایستادگی بسیج در همه مشکلات و موانع نظام و اسلام در مقابل زیاده خواهی ها، گفت: بسیج زیر نظر ولایت امر مسلمین سکوت نمی کند و موازین انقلابی را بیان می کند.

وی خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها باید عظمت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشند و جریان اصیل انقلاب را تقویت نمایند و هر رسانه ای اگر بخواهد تأثیر گذار باشد باید با شناخت جایگاه خود و بصیرت پیش رود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: رسانه ها اگر بخواهند نقش آفرین باشند بایستی در جنگ نرم نسبت به مسائل روز و ابزار های مؤثر رسانه ای، در نبرد اطلاع رسانی دنیا مجهز به آگاهی و علم روز باشند.

وی افزود: کسانی که می خواهند ارزش های انقلاب را به تصویر بکشند با ایجاد وحدت و اتحاد به یک جبهه رسانه ای، در مقابل قدرت استکبار ایستادگی کنند.

سرهنگ اسدی ایجاد همدلی و صمیمیت و تقویت فرهنگ بسیجی را مهم برشمرد و افزود: جنگ، جنگ رسانه و فضای مجازی است و باید این فرهنگ ایجاد شود و بعنوان سرباز انقلاب همکاری کنیم و حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی وجود نظام جمهوری اسلامی ایران را از ایستادگی بسیجیان و دانشمندان در عرصه های علم دانست و گفت: امروزه رسانه ها زیبایی های بسیج را به تصویر بکشند و در این عرصه فعالیت و حضور یابند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اصحاب رسانه انقلاب خانه خشتی رفسنجان سپاه هفته بسیج ولایت
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان