خانه خشتی گزارش می دهد:

سیستم بروز شده شرکت گاز رفسنجان و به راه افتادن صف طویلی از قبوض پرداخت نشده

  • شناسه خبر: 50426
سیستم بروز شده شرکت گاز رفسنجان و به راه افتادن صف طویلی از قبوض پرداخت نشده

رئیس شرکت گاز رفسنجان توضیح می دهد: هزینه ی گاز، افزایشی نداشته است بلکه مبلغ بالای یک قبض نتیجه پرداخت نشدن قبض چند دوره متوالی توسط مشترکین میباشد.

خانه » آخرین اخبار » سیستم بروز شده شرکت گاز رفسنجان و به راه افتادن صف طویلی از قبوض پرداخت نشده

به گزارش “خانه خشتی“، نزدیک به دو ماه است که سیستم شرکت گاز رفسنجان بروز شده است و در ورژن جدید آن بدهی دوره های گذشته مشتریان با عنوان بدهی متفرقه ی آنان در قبوض ثبت میگردد و مشترکانی که بدهی قبلی بالایی داشتند به گمان آنکه قبض دوره جدیدشان مبلغ بالایی داشته برای اعلام شکایت خود به این شرکت مراجعه می کنند و در چند روز اخیر شاهد صف طویلی از قبوض پرداخت نشده ای بر باجه ی پاسخگویی قبوض بودیم.

بض-گاز

این توضیحی بود که از سوی سید محمد حسینی رئیس شرکت گاز رفسنجان مطرح شد.

وی می گوید: هزینه ی گاز تغییر و افزایشی نداشته است و نحوه ی محاسبه نیز بر روی قبوض نوشته شده، در واقع مبلغ بالای یک قبض نتیجه پرداخت نشدن قبض چند دوره متوالی توسط مشترکین میباشد.

در صحبتی هم که با مراجعه کنندگان داشتیم آنها نیز اذعان داشتند که چند ماه حتی از ابتدای سال جدید است که قبض خود را نپرداخته اند .

اما بازهم بودن کسانی که به مبلغ قبض خود اعتراض داشتند و گمان میکردند که اشتباهی رخ داده است که باید اصلاح شود.
IMG_8799

یک آقای ۵۰ ساله که از رقم بالای قبض گاز خود شکایت داشت ، می گوید: تنها من و همسرم در منزل هستیم و با اینکه در فصل گرم قرار داشتیم و به جز غذاپختن و آبگرمکن مصرف دیگری از گاز نداشتیم نزدیک به ۵ ماه مبلغ ۷۲۰ هزار تومان قبض صادر شده است.

مشترک دیگری که قبض با مبلغ بالایی را در دست داشت از این ناراحت بود که شاید این مبلغ درست محاسبه شده باشد اما بجای اینکه ماهانه یا دوماه یکبار به دست مابرسد تا پرداختنش آسان باشد، بعد از ۵ یا ۶ ماه میرسد که در نتیجه مبلغ آن بالا رفته و پرداختن ان مشکل است.

اما خوشبختانه در کنار تهدید قطع گازی که به دلیل نپرداختن اعلام میگردد، امکان قسط بندی مبلغ پرداختی نیز فراهم شده است.
IMG_8794

در این میان هم بودند مراجعه کنندگانی که پس از مواجه شدن با مبلغ بالای قبض گاز خود به شرکت گاز مراجعه کردند و مبلغ آنان نیز کاهش یافته بود و از این بابت ابراز خرسندی میکردند اما از اینکه وقتشان هدر رفته است کمی دلگیر بودند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان