تبادل علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با دانشگاه های ترکیه

  • شناسه خبر: 50425
تبادل علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با دانشگاه های ترکیه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان از آمادگی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برای تبادل علمی با دانشگاه شهر نزیپ استان قازیان ترکیه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تبادل علمی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با دانشگاه های ترکیه

محسن ارسلان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، از آمادگی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان جهت تبادل استاد و دانشجو با شهر نزیپ ترکیه خبر داد و اظهار داشت: تمایل داریم در برگزاری کارگاه ها و سمینارها و ارائه فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت در چارچوب ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، با دانشگاه استان قازیان ترکیه همکاری کنیم.

ارسلان در ادامه از استقبال نماینده ترکیه در خصوص تبادل اطلاعات علمی و فرهنگی ابراز خرسندی کرد و گفت: طی مذاکره خصوصی که در حاشیه نشست مشترک تجار ترکیه و رفسنجان صورت گرفت، مقرر گردید با توجه به وجود دانشکده تخصصی کشاورزی در دانشگاه ولیعصر (عج) و اینکه شهرستان رفسنجان و شهر نزیپ ترکیه در زمینه کشاورزی و آزمایشگاه ها پتانسیل مناسبی دارند، بتوانیم با ایجاد ارتباطات علمی، منشأ تبادل افکار و نظرات علمی دو طرفه باشیم.

وی به نمایندگی از رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان عنوان کرد: امیدواریم این اتفاق فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر طرفین در امور بازرگانی و علمی باشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ترکیه خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رفسنجان رفسنجان رفسنجان با داشتن 7 حوزه علمیه خواهر وبرادر رکوردار دراستان است علمی فرهنگی محسن ارسلان وزارت علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بی سواد

    عجب....کلا ایشون نماینده همه است...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان